Shoutbox archive

Go to last read | Mark all read

avatar
musisz miec smutne zycie wracajac tu na forum nie grajac tu ;c
avatar
a i chyba z malym mnie pomylilas gówniaczko
avatar
Triada? ten co za 2 dni bedzie robil vestian questa?
avatar
miculek ? ten co o 20 mu mamusia wpadala to pokoju ?
avatar
triada z takim glosem to chyba w twoim zwiazku ty robisz za kobiete
avatar
Gm , Kontakt w grze - bug mapy ! poważny
avatar
znajdziesz sobie wkoncu kobiete? czy wiecznie pilnowanie alarmu ?
avatar
HEHEHEHE zarcik na poziomie .
avatar
a nie sry ty jeszcze nie mozesz gmp uzywac XDDDDD
avatar
triada kiedy robisz vestiana?
avatar
triada ty kurwo czemu jestes wyjasniany przez elite tej gierki?
avatar
triada zamknij pizde bo tomeczki lewa reka jestes
avatar
ani 1 update tylko smieszne konkursy nie ma sie co dziwic ze ots upadl
avatar
jebać was
avatar
avatar
avatar
bo lubimy Smile
avatar
i po co sie cisniecie xD
avatar
w twoim przpadku tak, walenie konia to seks.
avatar
jesli dla ciebie nasluchiwanie alarmu to expienie to walenie konia to tez sex?