Shoutbox archive
avatar
kobieta zmienną jest.
avatar
oo znów mi ktoś usuwa komentarze nice
avatar
;3
avatar
Dzesika szybko zmienilas zdanie
avatar
Albo.. Są takie przypadłości, w których pojawiają się takie.. "mcki"... Więc skąd wiesz, że mu ''nie" pomogą? Wink
avatar
Bym coś napisała, ale sobie daruję ^^
avatar
Haha, ciekawe czy w realnym życiu tez będziesz potrafił wykonać te Twoje "misje" tylko uważaj bo mcki Ci nie pomogą, nieudaczniku
avatar
Po 1 naucz się poprawnie pisać po Polsku, po 2 nie zdropiłem tylko zrobiłem questa, po 3 jesteś nieudacznikiem i nawet 1 misji byś nie wykonał
avatar
bedziesz mogl sie pochwalic dziecia ze na vestii rare itemy droples
avatar
gratuluje.
avatar
4 sztuki essa
avatar
02:02 You see a john's amulet (Arm:5, protection holy +5%, 50% chance to reflect 5% of damage, faster regeneration). It weighs 6.10 oz. Specjalny amulet zmniejszajacy sile fizycznych atakow potworow o 5%.
avatar
A niby bywaja i gorsi dostawcy? no ale w tibii to dosc istotna kwestia
avatar
wiem ze to nie wasza wina, ale kierwa płacicie hajs za ten hosting, wiec oczekujecie tez żeby nie było żadnych problemow.
avatar
zrob ta co admini z tymi lagami
avatar
Czy problemy dalej występują?
avatar
EY CO jest z tyn servem ciagle wyrzuca...
avatar
Tak Onli Smile
avatar
Admin zrob cos nie mozna wyjsc z eventu ani sie nie rozpoczyna stoimy tam juz 30min....
avatar
+ Tongue