Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 2,356
» Najnowszy użytkownik: B1WAIHVY
» Wątków na forum: 1,261
» Postów na forum: 5,400

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 144 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 144 Gość(i)

Ostatnie wątki
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 490
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 448
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 505
[TASK] Winiarz
Poradniki Graczy
Ostatni post: PashaZVesti
17.05.2023, 12:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,703
[INNE] Skąd kolorowe BP b...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
20.02.2023, 00:23
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 7,215
[INNE] Promocja w SMS Sho...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
19.02.2023, 14:05
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 30,380
Ikony By LetsTryAgaiN
Poradniki Graczy
Ostatni post: pjanek1910
02.01.2023, 09:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 6,627
Skrypty do OTClient
Poradniki Graczy
Ostatni post: TTCOD
01.01.2023, 22:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 12,189
[EVENT] Wielkanoc
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
18.02.2022, 18:55
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 4,338
[EVENT] Walentynki
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
14.02.2022, 21:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 4,793

 
  [TASK] NPC Vela - Zadanie 5 by Castello
Napisane przez: Gumiok - 06.01.2024, 19:59 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Udajemy się do naszej Veli i ucinamy sobie z nią małą i niewinną pogawędkę. [Obrazek: rolleyes.png] Dowiadujemy się od niej, że gdzieś na Terenach Północnych zamieszkał pustynny smok - Drac'Raah.

Naszą wędrówkę zaczynamy od depo.

[Obrazek: 10112017-9564123.png]

Idziemy cały czas wzdłuż białej strzałki, aż dojdziemy do powalonej kłody (różowa kropka na mapie).
Aby dostać się dalej, potrzebujemy specjalnej przepustki, która umożliwi nam wejście na piaszczyste tereny. Można ją zdobyć od NPC Strazniczka

Pustynia zamieszkała jest przez hordy pustynnych stworów, więc bez doświadczonej kilkuosobowej drużyny się nie obejdzie. [Obrazek: tongue.png]
Po dotarciu do skalistej góry wchodzimy na nią, idziemy kilka sqm na lewo i schodzimy schodkami w dół.

[Obrazek: 10112017-6570824.png]

Po zejściu przechodzimy przez drzwi, zabijamy smoki i kierujemy się w lewą stronę pomieszczenia. Gdy jesteśmy już gotowi na ostateczną walkę ze smokiem dotykamy posągu (czerwona strzałka). Smok ma około 3,000,000 HP.

[Obrazek: 10112017-2320738.png]

Po zabiciu smoka wyciągamy z niego serduszko [Obrazek: heart.png] po czym wracamy oddać je Veli, która w zamian za nie wynagrodzi nas kilkoma poziomami. [Obrazek: smile.png]

Koniec

Wydrukuj tę wiadomość

  [TASK] NPC Vela - Zadanie 4 by Castello
Napisane przez: Gumiok - 06.01.2024, 19:59 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Następny smok z którym przyjdzie nam się zmierzyć to Asmagoth - wejście do niego znajduje się głęboko w kanałach pod miastem.

Wymagania:

- Co najmniej czteroosobowa drużyna (każda profesja!)
- 1500+ poziom
- 4x Key of numerous locks (wypada z Vestiana) Klucze nie będą potrzebne jeśli ktoś przed nami odblokuje przejście.
- Ukończona 6 misja Fenrir Questa



Zaczynajmy!

Udajemy się do Temple i schodzimy schodkami w dół. Teraz idziemy kanałami na północ [różowa strzałka] i ponownie schodzimy w dół.

[Obrazek: 12112017-4287416.png]

Po zejściu idziemy cały czas w górę przechodząc przez bramki lvlowe, aż dojdziemy do samego końca. [różowa linia]
Gdy już doszliśmy dotykamy jednej z dwóch fontann [zielone kropki]

[Obrazek: 12112017-4666811.png]

Po krótkim nurkowaniu w fontannie wypływamy w nieznanym nam do tej pory miejscu.  [Obrazek: smile.png] 

[Obrazek: 12112017-8571585.png]

Kierujemy się teraz na północny-zachód i wskakujemy do piaskowej dziury. [różowa strzałka]

[Obrazek: 12112017-6683889.png]

Ruchome piaski wyrzuciły nas na cztery małe wysepki połączone ze sobą razem - wysepki zamieszkałe przez sługi Asmagotha.
Każda profesja pojawia się na innej części wyspy.
Kładziemy po jednym kluczu (key of numerous locks) na każdym stoliku [czerwone kwadraty].
Teraz dotykamy każdego kamienia. [różowe kropki].

[Obrazek: 12112017-5743065.png]

Tym oto sposobem usunęliśmy niewidzialne przeszkody ze schodków do wzniesień. [różowe strzałki].

[Obrazek: 12112017-3198539.png]

Teraz każda z profesji musi stanąć na specjalnym polu, który znajduje się na wzniesieniu.
Kiedy wszystkie profesje odpowiednio staną, na samym środku (między kamieniami) pojawi się na kilka minut teleport.
Wchodzimy do niego. Pojawiliśmy się w podziemnych ruinach zamku Asmagotha.
Idziemy jedyna możliwą drogą. 
Zatrzymujemy się w miejscu pokazanym na screenie poniżej.

[Obrazek: 12112017-4364667.png]

Aby dalsza cześć drogi była odblokowana, w miejscu różowej kropki musi znajdować się potwór - może to być także summon.
Gdy potwór już stoi na odpowiednim miejscu, schodzimy schodkami w dół [czerwona strzałka].
Idziemy kawałek w dół i w lewo - dotarliśmy do zwierciadła. 
Klikamy na nie - zostaliśmy przeteleportowani za scianę.

UWAGA! Jeżeli potwór/summon nie stoi na odpowiednim miejscu to lustro nie zadziała!

[Obrazek: 12112017-3577583.png]

Teraz lecimy już cały czas jedyna słuszną drogą bez żadnych niespodzianek, aż dojdziemy do takich schodków. [Obrazek: tongue.png]

[Obrazek: 12112017-7353060.png]

W tym miejscu należy przygotować się na walkę z samym Asmagoth'em!
Po zabiciu go zabieramy z niego serce i wychodzimy teleportem, który znajduje się w północnej części pomieszczenia.
Zostaliśmy przeteleportowani na znaną już nam wysepkę z rozbitym statkiem. [Obrazek: biggrin.png] Idziemy według różowej strzałki po czym wchodzimy do dziury. Znaleźliśmy się na expowisku z Warlockami.

[Obrazek: 12112017-6045343.png]

Wracamy do Veli i oddajemy jej serce. [Obrazek: smile.png]

Koniec

Wydrukuj tę wiadomość

  [TASK] NPC Vela - Zadanie 3 by Nevon
Napisane przez: Gumiok - 06.01.2024, 19:58 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Stała lokacja... dziura między domkami na północ od depo. Naszym dzisiejszym zadaniem jest zabicie lodowego smoka.  [Obrazek: smile.png]


Rozpoczynamy rozmowę z Velą.

Cytat: napisał(a):My: Hi
Vela: Vela: SMOKI! Starozytne smoki atakuja! (smoki?!, zadanie)
My: Zadanie
Vela: Nie wszystkie starozytne smoki sa zwiazane z zywiolem ognia, chcialabym teraz abys udal sie na lodowa wyspe - Frostnir i przyniosl mi serce kolejnego ze smokow.


Dostaliśmy kolejne zadanie! Aby dostać się wyspę wymienioną przez Velę udajemy się na statek do Samira i rozpoczynamy z nim dialog.
Cytat: napisał(a):My: Hi
Samir: Witaj wedrowcze! Gdzie chcialbys sie udac?
My: Frostnir
Samir: Samir: Moge cie tam wziasc. Czy na pewno chcesz tam poplynac? (cena - 50 gold ingots)
My :Tak

Pojawiamy się na wyspie.

[Obrazek: 26092017-8539403.png]

Płacimy 500 cc i przenosi nas na Frostnir. Na wejście wyskakuje nam od groma FreezosówIce Guardów...

Uwaga! Mocne Parale!

Udajemy się wzdłuż czarnej linii do smoka. W miejscu czarnej kropki wchodzimy po schodach do góry. Idziemy kawałek na północ po czym używamy czaru "Exani hur "Up" i wchodzimy do pokoju ze smokiem.

[Obrazek: 26092017-1090724.png]

Let's the fight!


Dane o nim :
- Losowa ilość hp. Powyżej 800k, a mniej niż 1mln.
- Hity około 7k.
- Z początku wygląda jak Frost Dragon, a po chwili zmienia siebie i nas w kość.


Po zabiciu go wyciągamy z niego serce.

Po czym tą drogą którą przyszliśmy udajemy i wchodzimy do teleportu. Przenosi nas do teleportów na domki skąd wracamy do Veli [Obrazek: clear.png]

Cytat: napisał(a):My: Hi
Vela: Vela: SMOKI! Starozytne smoki atakuja! (smoki?!, zadanie)
My: Zadanie
Vela: Nie wszystkie starozytne smoki sa zwiazane z zywiolem ognia, chcialabym teraz abys udal sie na lodowa wyspe - Frostnir i przyniosl mi serce kolejnego ze smokow.
My: Serce
Vela: Dobra robota, jako nagrode dostajesz 4 lvli oraz 5x upgrade stone +5. Aktualnie nie mam dla ciebie wiecej zadan, wroc pozniej.



Tym o to miłym akcentem kończymy ten poradnik. Powodzenia! [Obrazek: cool.png]

Wydrukuj tę wiadomość

  [TASK] Winiarz
Napisane przez: PashaZVesti - 17.05.2023, 12:06 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

1.40.000 JAGOD (poza miastem)
id:3588
Przydatny skrypt:auto 1 usegrounditem 3699
bonus  +1% do max many 

2.10.000 ogurków z Hydr
id:8014
 bonus  +1% do max hp

3.20 000 cherries z warlockow
id:3590
 bonus  +1% do max many 

4.20 000 strawberries. z demonow
id:3591
bonus +1% do max hp

5.20 000 raspberries z Infernalist
id:8012
bonus  +1% do max many 

6.10 000 bananas z brazylów
id:3587
bonus  +1% do max hp

7.100 000 red apples od NPC Donalda
id:3585
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

8.50 000 pears z Elementariusow.
id:3584
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

9.50 000 mangos z Giantow
id:5096
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

10.50 000 plums z Freezosow
id:8011
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

11.20 000 grapes z Hero i Urgodow
id:3592
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

12.20 000 cookies z Inastancji i Witcha na amazonkach (najszybciej)
id:130
bonus  +1% do max many  +1% do max hp oraz Task Elixir

13.2 000 sztuk giant ham z Giantow/Armored Giantow
id:10219
bonus  +1% do max many  +1% do max hp

14.10 000 oranges z Camcomcilli
id:3586
bonus  +1% do max many  +1% do max hp oraz Boosting Potion

ŁACZNA NAGRODA: 11% DO MANY//11% DO HP// Task Elixir//Boosting Potion//Osiągniecie:Winiarz
   

Wydrukuj tę wiadomość

  Skrypty do OTClient
Napisane przez: TTCOD - 01.01.2023, 22:08 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Przydatne skrypty do OTClient.

HOLD TARGET
Kod:
local oldTarget
macro(200, "hold target",  function()
   if g_game.isAttacking() then
       oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
   end
   if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
       g_game.attack(oldTarget)
   end
end)

Szybkie i lepsze leczenie niż Healing w bocie
Kod:
local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
 if (hppercent() <= hpPercent) then
 say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NazwaCzaruLeczacego", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

Manasowanie
Kod:
local manaId = ID_POTIONA/MANARUNY
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting",  function()
 if (manapercent() <= manaPercent) then
   usewith(manaId, player)
 end
end)

Autofollow (teleporty, drzwi, dziury itp)
Kod:
--Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.

Follow = macro(1000,"Follow",function()

nome = storage.followLeader
end)

UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
   storage.followLeader = text
   target = tostring(text)
end)

nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()

p = getCreatureByName(nome)

onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
   if Follow.isOn() then
 
       if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
     
           say('exani tera')
           for i = -1,1 do
             for j = -1,1 do
         
               local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                g_game.use(useTile:getTopUseThing())
             
         
             end
           end
       end
       if creature:getName()==nome then
       
         
           if newPos==nil then
             
             
               lastPos = oldPos
             
               schedule(200,function()
                autoWalk(oldPos)
               end)
             
               schedule(1000,function()
                   for i = -1,1 do
                     for j = -1,1 do
                 
                       local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                       g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                     
                 
                     end
                   end
               end)
         
         
           end
         
           if oldPos.z == newPos.z then
                 
               schedule(300,function()
                local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
                topThing = useTile:getTopThing()
             
                if not useTile:isWalkable() then
                  use(topThing)
                end
             
               end)
         
         
               autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
           else
         
               lastPos = oldPos
               autoWalk(oldPos)
               for i = 1,6 do
                   schedule(i*200,function()
                     autoWalk(oldPos)
                 
                     if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
                       say('exani tera')
                     end
                   end)
               end
               local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
                g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                         
         
           end
       
     
       end
 
   end
end)

Skrypt na SIO
Kod:
macro(100, "Sio Friend", function()
 local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)  
 if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
     say("Exura sio \"" .. storage.healFriend)
     delay(1000)
 end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)  
 storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)  
 storage.healFriendPercent = text
end)

Wyświetlanie wiadomości jak elfbot
Kod:
local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
 id: msgPanel
 height: 400
 width: 200
]], g_ui.getRootWidget())

onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
   if (mode ~= 4) then return end
   local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
 color: #5ff7f7
 background-color: black
 opacity: 0.87
]], widget)
   msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
   msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
   if height > 210 then
       for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
           message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
           if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
       end
   else
       height = height + 13
   end
end)

Bot STOP jak mało many
Kod:
macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)

Otwieranie wszystkich BP
Kod:
openBackpacks = function()
  for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
       g_game.close(container)
  end
   schedule(1000, function()
       bpItem = getBack()
       if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
   end)

   schedule(2000, function()
       local nextContainers = {}
       containers = getContainers()
       for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
           for i, item in ipairs(container:getItems()) do
               if item:isContainer() then
                   table.insert(nextContainers, item)
               end
           end
           if #nextContainers == 0 then return end
           local delay = 1
           for i = 1, #nextContainers do
               schedule(delay, function()
                   g_game.open(nextContainers[i], nil)
               end)
               delay = delay + 250
           end
       end
   end)
end

-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
   openBackpacks()
end)

Używanie staminy jak mało staminy
Kod:
macro(500, function()
   if stamina() < 842 then
       use(tonumber (storage.idstam))
   end
end))

UI.Label("ID STAMINY")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)

SPAM UE
Kod:
macro(1000, "Spam UE",  function()      say(storage.spamue)    end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)

UE przy mobku
Kod:
local singleTargetSpell = 'exori frigo'
local multiTargetSpell = 'frozen wave'
local distance = 3
local amountOfMonsters = 4

macro(250, "multi target spell",  function()
   local specAmount = 0
   if not g_game.isAttacking() then
       return
   end
   for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
       if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
           specAmount = specAmount + 1
       end
   end
   if (specAmount >= amountOfMonsters) then    
       say(multiTargetSpell)
   else
       say(singleTargetSpell)
   end
end)

Energy ring gdy mało hp
Kod:
--[[
 1. Start the script with your normal ring on
 2. make sure the backpack with e-rings
    are always open
]]
local energy_ring = 3051; -- Your energy ring
local energy_ring_equiped = 3088; -- Ring changes id when equiped
local original_ring = getFinger(); -- Your original ring
local healthp_for_energy = 50;
local healthp_for_original = 80;
local manap_for_original = 25;

macro(1000, "e-ring", function()
 if (manapercent() <= manap_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
   g_game.equipItem(original_ring);
 elseif (hppercent() <= healthp_for_energy and manapercent() >= manap_for_original and getFinger():getId() ~= energy_ring) then
     local ring = findItem(energy_ring);
     if (ring) then
         g_game.equipItem(ring);
     end
 elseif (hppercent() >= healthp_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
     g_game.equipItem(original_ring);
 end
end)

UTAMO VITA
Kod:
local castBelowHp = 40
local deactiveBelowMana = 40
macro(100, "advanced manashield",  function()
 if (hppercent() <= castBelowHp and manapercent() >= deactiveBelowMana and not hasManaShield()) then
   say('utamo vita')
 end
 if (manapercent() <= deactiveBelowMana and  hppercent() >= castBelowHp and hasManaShield()) then
     say('utamo vita')
 end
end)


AUTO HASTE
Kod:
macro(500, "Auto Haste", nil, function()
   if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
     if saySpell(storage.autoHasteText) then
       delay(5000)
     end
   end
 end)
 addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
   storage.autoHasteText = text
end)

Skrypty przydatne do PVP

HOLD MW
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
       useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
     end
   end
 end
end)

MWALL przed twarz targetu
Kod:
local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player

singlehotkey(key, "Mwall target", function()
 local target = g_game.getAttackingCreature()
 if target then
   local targetPos = target:getPosition()
   local targetDir = target:getDirection()
   local mwallTile
   if targetDir == 0 then -- north
     targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 1 then -- east
     targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 2 then -- south
     targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 3 then -- west
     targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   end
 end
end)

Rzucanie run na SQM pod PageUP (mozna zmieniac)
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing() then
       useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
end
   end
 end
end)
     addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Skrypt na SSA + zmiana na inny amulet
Kod:
local eq_manager = {
   {  
       hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
       eqToEquip = {
           {itemID = IDINNEGOAMULETU, slot = SlotNeck}
       }
   },
   {  
       hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
       eqToEquip = {
           {itemID = 3081, slot = SlotNeck}
       }
   }
}

HOLD KRZAK
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
       useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
end
   end
 end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
     addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Anty Push
Kod:
local dropItems = { 3031, 3035 }
local maxStackedItems = 10
local dropDelay = 600

gpAntiPushDrop = macro(dropDelay , "Anti-Push", function ()
 antiPush()
end)

onPlayerPositionChange(function()
   antiPush()
end)

function antiPush()
 if gpAntiPushDrop:isOff() then
   return
 end

 local tile = g_map.getTile(pos())
 if tile and tile:getThingCount() < maxStackedItems then
   local thing = tile:getTopThing()
   if thing and not thing:isNotMoveable() then
     for i, item in pairs(dropItems) do
       if item ~= thing:getId() then
           local dropItem = findItem(item)
           if dropItem then
             g_game.move(dropItem, pos(), 1)
           end
       end
     end
   end
 end
end




Skrypty z możliwością wpisywania w okienko (szybsza zmiana)

Szybsze potowanie
Kod:
local manaPercent = 99
macro(200, "faster mana potting",  function()
 if (manapercent() <= manaPercent) then
   usewith((storage.mpItem), player)
 end
end)
addTextEdit("mpItem", storage.mpItem or "268", function(widget, text)
storage.mpItem = text
end)

Szybsze leczenie potionem
Kod:
local healthPercent = 99
macro(200, "faster health potting",  function()
 if (hppercent() <= healthPercent) then
   usewith((storage.hpItem), player)
 end
end)
addTextEdit("hpItem", storage.hpItem or "23375", function(widget, text)
storage.hpItem = text
end)

Szybsze leczenie czarem
Kod:
local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
 if (hppercent() <= hpPercent) then
 say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "exura vita", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

MultiTarget
Kod:
local distance = 4
local amountOfMonsters = 2
macro(1000, "multi target spell",  function()
   local specAmount = 0
   if not g_game.isAttacking() then
       return
   end
   for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
       if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
           specAmount = specAmount + 1
       end
   end
   if (specAmount >= amountOfMonsters) then
       say(storage.Spell2, 250)
   else
       say(storage.Spell1, 250)
   end
end)
addTextEdit("Spell1", storage.Spell1 or "Single target", function(widget, text)
storage.Spell1 = text
end)
addTextEdit("Spell2", storage.Spell2 or "Multi target", function(widget, text)
storage.Spell2 = text
end)



EXETA RES dla Knighta
Kod:
macro(500, "Auto RES",  function()
 say(storage.ExetaText)
end)
addTextEdit("ExetaText", storage.ExetaText or "Exeta mas res", function(widget, text)
storage.ExetaText = text
end)

Anty Paral
Kod:
macro(100, "Anti Paralyze", nil, function()
 if isParalyzed() and storage.autoAntiParalyzeText:len() > 0 then
   saySpell(storage.autoAntiParalyzeText)
end
end)
addTextEdit("autoAntiParalyzeText", storage.autoAntiParalyzeText or "utani hur", function(widget, text)
 storage.autoAntiParalyzeText = text
end)

Auto Haste
Kod:
macro(500, "Auto Haste", nil, function()
   if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
     if saySpell(storage.autoHasteText) then
       delay(5000)
     end
   end
 end)
 addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
   storage.autoHasteText = text
end)

SIO dla friend
Kod:
macro(100, "Sio", function()
   local friend = getPlayerByName(storage.friendName)
   local friend1 = getPlayerByName(storage.friend1Name)
   if friend and friend:getHealthPercent() < 80 then
       say("exura sio \""..storage.friendName)
       delay(500)
  elseif friend1 and friend1:getHealthPercent() <= 80 then -- If u need more you can copy this lines
       say("exura sio \""..storage.friend1Name) --
       delay(500) --
   end -- And paste them between this end and the delay
end)
 addTextEdit("friendName", storage.friendName or "Friend Name", function(widget, text)
   storage.friendName = text
end)
addLabel("Priority 1 ^ Priority 2 v", "Priority 1 ^ Priority 2 v")
 addTextEdit("friend1Name", storage.friend1Name or "Friend Name", function(widget, text)   -- Also copy this lines
   storage.friend1Name = text -- If u add more just rename the Friend1Name to Friend2Name in the lines u paste
end) --

Wydrukuj tę wiadomość

  [EVENT] Wielkanoc
Napisane przez: TTCOD - 18.02.2022, 18:50 - Poradniki Graczy - Odpowiedzi (1)

[Obrazek: 21.png]


Podczas eventu wielkanocnego można wykonać zadania u dwóch NPC:
  • Druid Wielkanocny
  • White Sorcress
Oba NPC znajdują się na wyspie wielkanocnej - aby tam się dostać należy użyć wielkanocnego zwoja (dropi on z wielkanocnych królików).
Podczas trwania eventu na miasto najeżdża najazd wielkanocnych królików.


Druid Wielkanocny:
Do pierwszego NPC brak wymaganego minimalnego levela.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________


White Sorcress:
Minimalny poziom który musimy mieć aby wykonać zadania to 750.

Wydrukuj tę wiadomość

  [EVENT] Walentynki
Napisane przez: TTCOD - 14.02.2022, 20:47 - Poradniki Graczy - Odpowiedzi (1)

[Obrazek: 15.png]

NPC Pretty Lady znajduje się w expowisku Amazonek.

Minimalny poziom który musimy mieć aby wykonać zadania to 750.
NPC zleci nam 7 zadań w których musimy m.in przynieść X przedmiotów, zabić X potworów oraz zabić bossa.

Zadanie 1
Zadanie 2
Zadanie 3
Zadanie 4
Zadanie 5
Zadanie 6
Zadanie 7

Wydrukuj tę wiadomość

  [OTClient] FULL AFK zbieraczka
Napisane przez: TTCOD - 03.02.2022, 17:42 - Poradniki Graczy - Odpowiedzi (1)

Witam! Smile

W tym poradniku pokażę wam jak zrobić aby mieć na serwerze Vestii postać która może 24/7 biegać i dla nas zarabiać - czyli tzw. zbieraczka.
Zbieraczka przyda się każdej osobie, bo gi jest naprawdę przydatne na Vestii.

Za Gi można kupić przedmioty z item shopu, sprzedać za Vestia Coins, kupic preyau księdza czy nawet zaczarować nasze przedmioty u Enchantera.

Potrzebne nam będzie:
OTClient z vBot_4.0https://github.com/OTCv8/otclientv8
Postać (najlepiej paladyn/knight) - http://vestia.pl/account/create

Żadnego skanu nie wrzucam bo jest to oficjalny github otclienta.
A więc:

1) Tworzywy nowy plik Cavebota
[Obrazek: tjBXbMB.png]

2) Na samym początku naszych waypointów musimy dodać początkowy label, nazwiemy go "DALEJ".

[Obrazek: VLofEyp.png]

3) Jak już stworzyliśmy label "dalej" to w następnej kolejności musimy zrobić waypointy na mapie po której będzie nasza zbieraczka biegała.
Najlepiej zrobić aby nasze waypointy kończyły się blisko teleportu, aby nie robić większej ilości wpt.
Po zrobieniu waypointów na mapie powinno na ten moment to wyglądać tak:

[Obrazek: 7Ltjc4v.png]

4) Blisko teleportu musimy zrobić aby sprawdzało naszego capa, czy nadal pomieścimy itemy czy już nie.
W tym etapie musimy dodać 3 rzeczy do naszych waypointów - poscheck, supplycheck i kolejny label.

wszystko musi być na jednej kratce
poscheck musi mieć na początku: sell
supplycheck musi mieć na początku: dalej
label o nazwie: sell

[Obrazek: AEW2Fo8.png]

5) Nieźle! Mamy już zrobione wpt na mapie i potrzebne funkcje aby nasz bot sprawdzał capa, teraz należy zrobić wpt do npc który kupi od nas przedmioty. Wpt muszą być zrobione pod label "sell".

Gdy już zrobimy i będziemy obok naszego npc 'Jedker', to ustawiamy aby do niego pisał hi oraz trade.

[Obrazek: WvCS6dO.png]

6) Teraz dodajemy funkcję sellall, żeby sprzedawał przedmioty. Jeśli zbieramy 5 przedmiotów to 5 razy. W tej funkcji na początku trzeba dodać nazwę npc który kupuje przedmioty.

[Obrazek: gtOpya7.png]

7. BOT teraz sprzedaje przedmioty. Zostało jeszcze tylko zrobić WPT wracające na expowisko.
8) Na sam koniec jeszcze musimy dodać ile capa mamy mieć aby pobiegł sprzedać itemy.

[Obrazek: k86QTON.png]



BRAWO! Zrobiłeś własną zbieraczkę, teraz możesz mieć bardzo dużo gold ingotów i szastać nimi gdzie popadnie! Big Grin

WIDEO PODGLĄDOWE:



Wydrukuj tę wiadomość

  [Inne] Kilka sposobow na zarobienie VC
Napisane przez: Daxin - 24.12.2021, 15:32 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Poradnik stworzony z myslą o nowych graczach ktorzy nie wiedza co to vc i skąd je wziąć.

Zacznijmy od tego, co to jest vc? Jest to moneta wyglądająca jak scarab coin o równowartości 1pkt do sms shopu. Główny środek płatniczy na Vestii.

Jest wiele sposobów na zdobycie vestian coins, podam kilka z nich.

Ja głownie zarabiam VC na handlu, kupuje isy (item shop) za okazyjną cenę, i sprzedaje je drożej.
Jeśli nie masz czym handlować to wystarczy pozbierać troszkę rzeczy np.
- upgreade stone +5 /za bp można wziąć 1vc a uzbieranie 1bp to kwestia kilku minut.
- brown,green,red,blue piece of cloth - przedmioty potrzebne do zadań levelowych. Można za nie zgarnąć nawet kilka VC za 100szt, najbardziej cenione są blue POC ze względu na ich rzadkość kosztują nawet 50 vc za 200 szt.

Tu podaje link do cennika wszystkich wartościowych przedmiotów: Cennik Przedmiotów
Wiele z tych przedmiotów można bez problemu zdobyć, a co za tym idzie, zarobić...

Dla nowych gracz polecam zbieranie śmieci typu: mpa, golden legsy, mms, golden bootsy i wiele innych. Przedmioty te sprzedajecie u npc za cc (gi), a 20-25 gi można juz sprzedać za 1vc.

Vc lub przedmioty wartościowe można zdobyć również z questow, zadań oraz instancji.

Poradnik nie jest perfekcyjny. Robiłem go z nudów, po za tym jest to mój pierwszy poradnik.

Poradnik by Shadowx

Wydrukuj tę wiadomość

  [TASK] Łowca
Napisane przez: SIRONLY - 27.12.2020, 18:34 - Poradniki Graczy - Odpowiedzi (1)

Zadania u Łowcy (45 achievments)
Zadanie 1.: Zabij 25 x Quantum Blobb. Nagroda: 1lvl. i 1gi. (30s.)
Podziemia Vestia City pod Temple.

Zadanie 2.: Zabij 30 x Freezer. Nagroda: 1lvl i 1et. (5min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Raloth)

Zadanie 3.: Zabij 30 x Hafaros. Nagroda: 1lvl i 1 great amethyst. (6min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Eldimor)

Zadanie 4.: Zabij 35 x Variathos. Nagroda: 2lvl i 1gi. (2min.)
Podziemia na południe od Vestia City.

Zadanie 5.: Zabij 25 x Tanathos. Nagroda: 2lvl i 1 grog prawdziwego marynarza. (10min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Viven)

Zadanie 6.: Zabij 25 x Blobber. Nagroda: 2lvl i 1 et. (5min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Mormir)

Zadanie 7.: Zabij 123x Death. Nagroda: 3lvl i random item bag. (2min.)
Quest: Combined Shield, Impossibru Quest

Zadanie 8.: Zabij 25x Fokhus. Nagroda: 3lvl i 1x paid exp pass. (1min.)
Quest: Vestian.

Zadanie 9.: Zabij 20x Cursed Xavren. Nagroda: 3lvl i 1x vestian coin. (3min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, północna trumna.

Zadanie 10.: Zabij 25x Cursed Puzzlen. Nagroda: 4lvl i 1x home bear. (10min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, wschodnia trumna.

Zadanie 11.: Zabij 20x Cursed Xidren. Nagroda: 4lvl i 1x ROR. (3min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, południowa trumna.

Zadanie 12.: Zabij 33x Lucyfer. Nagroda: 4lvl i 1x enchanted royal draken mail. (15min.)
Quest: Piekło.

Zadanie 13.: Zabij 25x Vitruvius. Nagroda: 5lvl i 1x mini stamina doll . (45min.)
Południe od miasta Vestia City obok expowiska z dragon lordami.

Zadanie 14.: Zabij 35x Vestian. Nagroda: 5lvl i 1x instance pass. (5min. od ostatniego przywołania)
Quest: Vestian.

Zadanie 15.: Zabij 30x Drac. Nagroda: 5 lvl oraz 1x jalapeńo pepper. (8min.)
Na południe od Vestia City w podziemiach expowiska smoków.

Zadanie 16.: Zabij 15x Smasher. Nagroda: 6 lvl oraz 1x enchanted zathroth's armor. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 3 wg. poradnika.

Zadanie 17.: Zabij 25x Crusher. Nagroda: 6 lvl oraz 1x survival soil. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 2 wg. poradnika.

Zadanie 18.: Zabij 15 Killer. Nagroda: 6 lvl oraz 1x enchanted yalahari leg piece. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 4 wg. poradnika.

Zadanie 19.: Zabij 15 Waster. Nagroda: 7 lvl oraz 1x god's fruits. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 1 wg. poradnika.

Zadanie 20.: Zabij 30x Sivath. Nagroda: 7 lvl oraz 1x enchanted yalahar armor. (6min.)
Wyspa Pradawnych.

Zadanie 21: Zabij 25x 25 El Cappuccino. Nagroda: 7 lvl oraz experience box. (25min.)
Podziemia ukrytych pandemonium

Zadanie 22:  Zabij 25x Viserion. Nagroda: 8 lvl oraz premium bag. (2min.)
Wyspa Frostnir

Zadanie 23: Zabij 75x Iluriel. Nagroda: 8 lvl oraz task elixir. (2min.)
Quest: Elven Quest

Zadanie 24: Zabij 5x kreatur z wyspy bossów. Nagroda: 8 lvl oraz fireflanz. (24h.)
Wyspa bossów

Zadanie 25: Zabij 3333x Dark Lord. Nagroda: 9 lvl oraz stamina doll.
Questy

Wydrukuj tę wiadomość