Użytkownicy online |
Aktualnie jest 2760 użytkowników online. » 0 Użytkownik(ów) | 2760 Gość(i)
|
Ostatnie wątki |
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,181
|
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,842
|
[TASK] NPC Vela - Zadanie...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
06.01.2024, 19:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,923
|
[TASK] Winiarz
Poradniki Graczy
Ostatni post: PashaZVesti
17.05.2023, 12:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,097
|
[INNE] Skąd kolorowe BP b...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
20.02.2023, 00:23
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 9,444
|
[INNE] Promocja w SMS Sho...
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
19.02.2023, 14:05
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 34,213
|
Ikony By LetsTryAgaiN
Poradniki Graczy
Ostatni post: pjanek1910
02.01.2023, 09:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 8,647
|
Skrypty do OTClient
Poradniki Graczy
Ostatni post: TTCOD
01.01.2023, 22:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 27,048
|
[EVENT] Wielkanoc
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
18.02.2022, 18:55
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 6,363
|
[EVENT] Walentynki
Poradniki Graczy
Ostatni post: Gumiok
14.02.2022, 21:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 6,919
|
|
|
[TASK] NPC Vela - Zadanie 5 by Castello |
Napisane przez: Gumiok - 06.01.2024, 19:59 - Poradniki Graczy
- Brak odpowiedzi
|
|
Udajemy się do naszej Veli i ucinamy sobie z nią małą i niewinną pogawędkę. Dowiadujemy się od niej, że gdzieś na Terenach Północnych zamieszkał pustynny smok - Drac'Raah.
Naszą wędrówkę zaczynamy od depo.
Idziemy cały czas wzdłuż białej strzałki, aż dojdziemy do powalonej kłody (różowa kropka na mapie).
Aby dostać się dalej, potrzebujemy specjalnej przepustki, która umożliwi nam wejście na piaszczyste tereny. Można ją zdobyć od NPC Strazniczka
Pustynia zamieszkała jest przez hordy pustynnych stworów, więc bez doświadczonej kilkuosobowej drużyny się nie obejdzie.
Po dotarciu do skalistej góry wchodzimy na nią, idziemy kilka sqm na lewo i schodzimy schodkami w dół.
Po zejściu przechodzimy przez drzwi, zabijamy smoki i kierujemy się w lewą stronę pomieszczenia. Gdy jesteśmy już gotowi na ostateczną walkę ze smokiem dotykamy posągu (czerwona strzałka). Smok ma około 3,000,000 HP.
Po zabiciu smoka wyciągamy z niego serduszko po czym wracamy oddać je Veli, która w zamian za nie wynagrodzi nas kilkoma poziomami.
Koniec
|
|
|
Skrypty do OTClient |
Napisane przez: TTCOD - 01.01.2023, 22:08 - Poradniki Graczy
- Brak odpowiedzi
|
|
Przydatne skrypty do OTClient.
HOLD TARGET
Kod: local oldTarget
macro(200, "hold target", function()
if g_game.isAttacking() then
oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
end
if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
g_game.attack(oldTarget)
end
end)
Szybkie i lepsze leczenie niż Healing w bocie
Kod: local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing", function()
if (hppercent() <= hpPercent) then
say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NazwaCzaruLeczacego", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)
Manasowanie
Kod: local manaId = ID_POTIONA/MANARUNY
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting", function()
if (manapercent() <= manaPercent) then
usewith(manaId, player)
end
end)
Autofollow (teleporty, drzwi, dziury itp)
Kod: --Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.
Follow = macro(1000,"Follow",function()
nome = storage.followLeader
end)
UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
storage.followLeader = text
target = tostring(text)
end)
nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()
p = getCreatureByName(nome)
onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
if Follow.isOn() then
if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
say('exani tera')
for i = -1,1 do
for j = -1,1 do
local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
g_game.use(useTile:getTopUseThing())
end
end
end
if creature:getName()==nome then
if newPos==nil then
lastPos = oldPos
schedule(200,function()
autoWalk(oldPos)
end)
schedule(1000,function()
for i = -1,1 do
for j = -1,1 do
local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
g_game.use(useTile:getTopUseThing())
end
end
end)
end
if oldPos.z == newPos.z then
schedule(300,function()
local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
topThing = useTile:getTopThing()
if not useTile:isWalkable() then
use(topThing)
end
end)
autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
else
lastPos = oldPos
autoWalk(oldPos)
for i = 1,6 do
schedule(i*200,function()
autoWalk(oldPos)
if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
say('exani tera')
end
end)
end
local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
g_game.use(useTile:getTopUseThing())
end
end
end
end)
Skrypt na SIO
Kod: macro(100, "Sio Friend", function()
local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)
if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
say("Exura sio \"" .. storage.healFriend)
delay(1000)
end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)
storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)
storage.healFriendPercent = text
end)
Wyświetlanie wiadomości jak elfbot
Kod: local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
id: msgPanel
height: 400
width: 200
]], g_ui.getRootWidget())
onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
if (mode ~= 4) then return end
local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
color: #5ff7f7
background-color: black
opacity: 0.87
]], widget)
msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
if height > 210 then
for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
end
else
height = height + 13
end
end)
Bot STOP jak mało many
Kod: macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)
Otwieranie wszystkich BP
Kod: openBackpacks = function()
for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
g_game.close(container)
end
schedule(1000, function()
bpItem = getBack()
if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
end)
schedule(2000, function()
local nextContainers = {}
containers = getContainers()
for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
for i, item in ipairs(container:getItems()) do
if item:isContainer() then
table.insert(nextContainers, item)
end
end
if #nextContainers == 0 then return end
local delay = 1
for i = 1, #nextContainers do
schedule(delay, function()
g_game.open(nextContainers[i], nil)
end)
delay = delay + 250
end
end
end)
end
-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
openBackpacks()
end)
Używanie staminy jak mało staminy
Kod: macro(500, function()
if stamina() < 842 then
use(tonumber (storage.idstam))
end
end))
UI.Label("ID STAMINY")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)
SPAM UE
Kod: macro(1000, "Spam UE", function() say(storage.spamue) end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)
UE przy mobku
Kod: local singleTargetSpell = 'exori frigo'
local multiTargetSpell = 'frozen wave'
local distance = 3
local amountOfMonsters = 4
macro(250, "multi target spell", function()
local specAmount = 0
if not g_game.isAttacking() then
return
end
for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition()) <= distance and mob:isMonster()) then
specAmount = specAmount + 1
end
end
if (specAmount >= amountOfMonsters) then
say(multiTargetSpell)
else
say(singleTargetSpell)
end
end)
Energy ring gdy mało hp
Kod: --[[
1. Start the script with your normal ring on
2. make sure the backpack with e-rings
are always open
]]
local energy_ring = 3051; -- Your energy ring
local energy_ring_equiped = 3088; -- Ring changes id when equiped
local original_ring = getFinger(); -- Your original ring
local healthp_for_energy = 50;
local healthp_for_original = 80;
local manap_for_original = 25;
macro(1000, "e-ring", function()
if (manapercent() <= manap_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
g_game.equipItem(original_ring);
elseif (hppercent() <= healthp_for_energy and manapercent() >= manap_for_original and getFinger():getId() ~= energy_ring) then
local ring = findItem(energy_ring);
if (ring) then
g_game.equipItem(ring);
end
elseif (hppercent() >= healthp_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
g_game.equipItem(original_ring);
end
end)
UTAMO VITA
Kod: local castBelowHp = 40
local deactiveBelowMana = 40
macro(100, "advanced manashield", function()
if (hppercent() <= castBelowHp and manapercent() >= deactiveBelowMana and not hasManaShield()) then
say('utamo vita')
end
if (manapercent() <= deactiveBelowMana and hppercent() >= castBelowHp and hasManaShield()) then
say('utamo vita')
end
end)
AUTO HASTE
Kod: macro(500, "Auto Haste", nil, function()
if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
if saySpell(storage.autoHasteText) then
delay(5000)
end
end
end)
addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
storage.autoHasteText = text
end)
Skrypty przydatne do PVP
HOLD MW
Kod: local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
if currTile then
holdMwallTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, currTile)
else
table.insert(holdMwallTiles, tile)
holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
widget:setOn(not widget:isOn())
if not widget:isOn() then
for i = 1, #holdMwallTiles do
holdMwallTiles[1]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, 1)
end
end
holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
macro(1, function()
if holdMwallIsOn then
for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
return
end
end
end
end)
MWALL przed twarz targetu
Kod: local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player
singlehotkey(key, "Mwall target", function()
local target = g_game.getAttackingCreature()
if target then
local targetPos = target:getPosition()
local targetDir = target:getDirection()
local mwallTile
if targetDir == 0 then -- north
targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
elseif targetDir == 1 then -- east
targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
elseif targetDir == 2 then -- south
targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
elseif targetDir == 3 then -- west
targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
end
end
end)
Rzucanie run na SQM pod PageUP (mozna zmieniac)
Kod: local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
if currTile then
holdMwallTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, currTile)
else
table.insert(holdMwallTiles, tile)
holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
widget:setOn(not widget:isOn())
if not widget:isOn() then
for i = 1, #holdMwallTiles do
holdMwallTiles[1]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, 1)
end
end
holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
macro(1, function()
if holdMwallIsOn then
for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
if holdMwallTile:getTopThing() then
useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
return
end
end
end
end)
addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Skrypt na SSA + zmiana na inny amulet
Kod: local eq_manager = {
{
hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
eqToEquip = {
{itemID = IDINNEGOAMULETU, slot = SlotNeck}
}
},
{
hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
eqToEquip = {
{itemID = 3081, slot = SlotNeck}
}
}
}
HOLD KRZAK
Kod: local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
if currTile then
holdMwallTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, currTile)
else
table.insert(holdMwallTiles, tile)
holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
widget:setOn(not widget:isOn())
if not widget:isOn() then
for i = 1, #holdMwallTiles do
holdMwallTiles[1]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, 1)
end
end
holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
macro(1, function()
if holdMwallIsOn then
for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
return
end
end
end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Anty Push
Kod: local dropItems = { 3031, 3035 }
local maxStackedItems = 10
local dropDelay = 600
gpAntiPushDrop = macro(dropDelay , "Anti-Push", function ()
antiPush()
end)
onPlayerPositionChange(function()
antiPush()
end)
function antiPush()
if gpAntiPushDrop:isOff() then
return
end
local tile = g_map.getTile(pos())
if tile and tile:getThingCount() < maxStackedItems then
local thing = tile:getTopThing()
if thing and not thing:isNotMoveable() then
for i, item in pairs(dropItems) do
if item ~= thing:getId() then
local dropItem = findItem(item)
if dropItem then
g_game.move(dropItem, pos(), 1)
end
end
end
end
end
end
Skrypty z możliwością wpisywania w okienko (szybsza zmiana)
Szybsze potowanie
Kod: local manaPercent = 99
macro(200, "faster mana potting", function()
if (manapercent() <= manaPercent) then
usewith((storage.mpItem), player)
end
end)
addTextEdit("mpItem", storage.mpItem or "268", function(widget, text)
storage.mpItem = text
end)
Szybsze leczenie potionem
Kod: local healthPercent = 99
macro(200, "faster health potting", function()
if (hppercent() <= healthPercent) then
usewith((storage.hpItem), player)
end
end)
addTextEdit("hpItem", storage.hpItem or "23375", function(widget, text)
storage.hpItem = text
end)
Szybsze leczenie czarem
Kod: local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing", function()
if (hppercent() <= hpPercent) then
say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "exura vita", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)
MultiTarget
Kod: local distance = 4
local amountOfMonsters = 2
macro(1000, "multi target spell", function()
local specAmount = 0
if not g_game.isAttacking() then
return
end
for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition()) <= distance and mob:isMonster()) then
specAmount = specAmount + 1
end
end
if (specAmount >= amountOfMonsters) then
say(storage.Spell2, 250)
else
say(storage.Spell1, 250)
end
end)
addTextEdit("Spell1", storage.Spell1 or "Single target", function(widget, text)
storage.Spell1 = text
end)
addTextEdit("Spell2", storage.Spell2 or "Multi target", function(widget, text)
storage.Spell2 = text
end)
EXETA RES dla Knighta
Kod: macro(500, "Auto RES", function()
say(storage.ExetaText)
end)
addTextEdit("ExetaText", storage.ExetaText or "Exeta mas res", function(widget, text)
storage.ExetaText = text
end)
Anty Paral
Kod: macro(100, "Anti Paralyze", nil, function()
if isParalyzed() and storage.autoAntiParalyzeText:len() > 0 then
saySpell(storage.autoAntiParalyzeText)
end
end)
addTextEdit("autoAntiParalyzeText", storage.autoAntiParalyzeText or "utani hur", function(widget, text)
storage.autoAntiParalyzeText = text
end)
Auto Haste
Kod: macro(500, "Auto Haste", nil, function()
if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
if saySpell(storage.autoHasteText) then
delay(5000)
end
end
end)
addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
storage.autoHasteText = text
end)
SIO dla friend
Kod: macro(100, "Sio", function()
local friend = getPlayerByName(storage.friendName)
local friend1 = getPlayerByName(storage.friend1Name)
if friend and friend:getHealthPercent() < 80 then
say("exura sio \""..storage.friendName)
delay(500)
elseif friend1 and friend1:getHealthPercent() <= 80 then -- If u need more you can copy this lines
say("exura sio \""..storage.friend1Name) --
delay(500) --
end -- And paste them between this end and the delay
end)
addTextEdit("friendName", storage.friendName or "Friend Name", function(widget, text)
storage.friendName = text
end)
addLabel("Priority 1 ^ Priority 2 v", "Priority 1 ^ Priority 2 v")
addTextEdit("friend1Name", storage.friend1Name or "Friend Name", function(widget, text) -- Also copy this lines
storage.friend1Name = text -- If u add more just rename the Friend1Name to Friend2Name in the lines u paste
end) --
|
|
|
[EVENT] Wielkanoc |
Napisane przez: TTCOD - 18.02.2022, 18:50 - Poradniki Graczy
- Odpowiedzi (1)
|
|
Podczas eventu wielkanocnego można wykonać zadania u dwóch NPC:
- Druid Wielkanocny
- White Sorcress
Oba NPC znajdują się na wyspie wielkanocnej - aby tam się dostać należy użyć wielkanocnego zwoja (dropi on z wielkanocnych królików).
Podczas trwania eventu na miasto najeżdża najazd wielkanocnych królików.
Druid Wielkanocny:
Do pierwszego NPC brak wymaganego minimalnego levela.
Cytat:Druid wielkanocny: Co jakis czas miasto atakuja kroliki wielkanocne, chcialbym, abys zabil ich co najmniej 40 i przyszedl do mnie.
Pietro Savastano: zabilem je
Druid wielkanocny: Dobra robota! Jako nagrode otrzymujesz Mlot Wielkiej Nocy lub Wielkanocna Strzale lub Wielkanocna Rozdzke w zaleznosci od profesji.
Za wykonanie zadań otrzymamy (zależnie od profesji) broń która będzie aktywna do końca kwietnia, później będzie jedynie ozdobą.
Wielkanocna strzala: atk 130 hitchance 100%
Wielkanocka rozdzka: zasieg 4, dmg od 380 do 480
Mlot wielkiej mocy: to sword atak 97, def 44
Tutaj najlepiej zbierać już przedmioty do następnego NPC, bo będziemy musieli oddawać kolorowe jajka.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
White Sorcress:
Minimalny poziom który musimy mieć aby wykonać zadania to 750.
Cytat:White Sorcress: Pracuje wlasnie nad paroma nowymi magicznymi lalkami. Potrzebuje do tego kolorowych jajek, z tego co slyszalam to mozna je zdobyc z wielkanocnych krolikow. Na poczatek przynies mi 19 zoltych jajek.
Pietro Savastano: oto one
White Sorcress: Czas na kolejny kolor. Przynies mi 18 czerwonych jajek.
Pietro Savastano: oto one
White Sorcress: Poprzednie zadania byly dosc proste, teraz chcialabym, abys przyniosl 12 niebieskich jajek.
Pietro Savastano: oto one
White Sorcress: Czas na cos duzo trudniejszego, teraz przynies mi 7 zielonych jajek.
Pietro Savastano: oto one
White Sorcress: Czas na najrzadszy typ jajek, a wiec fioletowe. Przynies mi ich piec sztuk.
Pietro Savastano: oto one
White Sorcress: Brawo! Jako nagrode otrzymujesz: purple fenrir's ring, frag remover, luxury item box oraz mini stamina doll.
Nagrody: purple fenrir's ring, frag remover, luxury item box i mini stamina doll.
|
|
|
[EVENT] Walentynki |
Napisane przez: TTCOD - 14.02.2022, 20:47 - Poradniki Graczy
- Odpowiedzi (1)
|
|
NPC Pretty Lady znajduje się w expowisku Amazonek.
Minimalny poziom który musimy mieć aby wykonać zadania to 750.
NPC zleci nam 7 zadań w których musimy m.in przynieść X przedmiotów, zabić X potworów oraz zabić bossa.
Zadanie 1
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pretty Lady: Witaj Pietro Savastano! Zapewne zastanawiasz sie dlaczego ucieklam z miasta i ukrywam sie w takim miejscu? Nienawidze tych calych walentynek, czuje sie wtedy taka samotna i niekochana...
Pretty Lady: Moglbys sprawic bym choc w ten dzien poczula troche zainteresowania i milosci?
Pietro Savastano: tak
Pretty Lady: Swietnie! Chcialam ubrac swoja ulubiona sukienke by bardziej Ci sie podobac ale okazalo sie, ze jest dziurawa. Moglbys mi przyniesc troche materialu oraz nici? Potrzebne mi sa 10x white poc, 50x yellow poc, 75 red poc oraz 5 spool of yarn. (oto one)
Pietro Savastano: oto one
Pretty Lady: Dziekuje! Mam nadzieje, ze teraz bede wygladac oszalamiajaco!
White Piece of Cloth dropi z: Mountain Savage oraz Silent Assassin
Yellow Piece of Cloth dropi z: Sand Savage
Red Piece of Cloth dropi z: Hero
Spool of yarn należy zrobić z Giant Spider Silk (z 10 mamy 1 spool of yarn).
Nagroda to Bronze VIP medal (3 dni)
Zadanie 2
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pietro Savastano: zadanie
Pretty Lady: Naszla mnie ochota na ciasto walentynkowe, ale okazalo sie, ze brakuje mi kilku skladnikow. Wroc do mnie, gdy tylko kupisz je wszystkie. Oto lista zakupow: 100x banana, 350x blueberries, 100x apples, 200x eggs oraz 500x cherries (oto one)
Pietro Savastano: oto one
Pretty Lady: Jestes kochany! *cmok* Wybacz, ze nie poczestowalam Cie nawet kawalkiem, ale bylo ono tak dobre... Ide teraz sie zdrzemnac na godzinke lub dwie, mam nadzieje, ze wrocisz.
Banana dropi z: Brazyl, oraz występuje w różnych miejscach na mapie (po każdym global save tworzy się na nowo)
Blueberries trzeba zebrać z krzaczków jagodowych (są rozmieszczone po całym mieście oraz poza miastem)
Apple kupuje się u npc (teleport Sklepy, środkowy npc sprzedający owoce i warzywa)
Egg dropi z: Chicken
Cherry dropi z: Warlock
Nagroda to Blue VIP medal (7 dni)
Następną misje możemy wziąć dopiero za godzinę.
Zadanie 3
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pretty Lady: Witaj Pietro Savastano! Zapewne zastanawiasz sie dlaczego ucieklam z miasta i ukrywam sie w takim miejscu? Nienawidze tych calych walentynek, czuje sie wtedy taka samotna i niekochana...
Pretty Lady: Moglbys sprawic bym choc w ten dzien poczula troche zainteresowania i milosci?
Pietro Savastano: tak
Pretty Lady: Nie wyspalam sie, to wszystko przez te halasy, ktore dochodza z miasta. Prosze Cie idz tam i zrob porzadek. Zabij 15 nieszczesliwie zakochancyh. (zabilem je)
Pietro Savastano: zabilem je
Pretty Lady: Naprawde?! Poradziles sobie z nimi?! Nie wiedzialam, ze jestes az tak odwazny! *cmok*
Najazd pojawia się tylko o konkretnych godzinach: 13:30, 16:30, 18:45 oraz 20:45. Potwory będą pojawiać się przez 4 minuty od startu najazdu, respawnują się po całym mieście. Po zabiciu wracamy do NPC.
[!!!!!] Tutaj w tym etapie już warto zbierać z potworów bijące serca oraz Valentines Pillow, będą nam potrzebne do następnych misji.
Nagroda: Paid Exp Pass
Zadanie 4
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pietro Savastano: zadanie
Pretty Lady: Hej! Przed chwila rozmawialam ze swoja siostra i mowila, ze brakuje jej do kolekcji kilka bijacych serc. Prosze Cie zdobadz dla niej 69x bijacych serc. Mozesz je zdobyc od Nieszczesliwie Zakochanych podczas ataku na miasto. (oto one)
Pietro Savastano: oto one
Pretty Lady: Super! Moja siostra jest Ci dozgonnie wdzieczna. Ja takze! *cmok*
Tak jak npc napisał bijące serca dropią z potworków które najeżdżają miasto.
Nagroda: 2x Exp Box
Zadanie 5
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pietro Savastano: zadanie
Pretty Lady: Wiesz, ze Cie kocham prawda? *cmok* Zjadlabym cos slodkiego i romantycznego... Przynies mi prosze 20x valentine's cake. (oto one)
Pietro Savastano: oto one
Pretty Lady: Mmm... w zyciu lepszych ciastek nie jadlam!
Valentine cake dropi z: prawie każdego mobka - Workerów, Drzewców, Armored Giantów, Blind Freaków, Brazyli, Dark Wizardów, Giantów, Mould Yelly, Mutated Giantów, Pandemonium, Possed Drakenów, Slient Assassinów oraz Psychotatów.
Moim zdaniem najszybciej dropnie je się z workerów (ja na ukrytych workerach temple dropnąłem 10 w około godzinę, bo dużo tam jest mobków).
Nagroda: Luxury Item box oraz Ranged Weapon Box
Zadanie 6
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pietro Savastano: zadanie
Pretty Lady: Hej skarbie, chcialabym dostac od Ciebie cos, czego jeszcze nikt mi nigdy nie podarowal... Mianowicie chodzi mi o prawdziwa walentynkowa poduszke. Mozesz ja dla mnie zdobyc podczas najazdu tych zakochancow... (oto ona)
Pietro Savastano: oto ona
Pretty Lady: Ha! Jest boska! A jak ladnie pachnie... hihi
Tak jak wspominąłem wcześniej, itemek dropi z potworów które najeżdżają miasto, wystarczy jeden taki item.
Wygląda on tak:
Nagroda: Meele Weapon Box
Zadanie 7
Chat z NPC będzie prezentować się następująco:
Pietro Savastano: zadanie
Pretty Lady: Chyba masz juz mnie dosyc, ech. Mam do Ciebie ostatnia prosbe... Chcialabym sie w koncu zemscic na tej Bogini Milosci. Kazdy wybiera wlasnie ja, dlatego czuje sie taka samotna... Zrob to dla mnie i pozbadz sie jej raz na zawsze! (zabilem bossa)
Pietro Savastano: zabilem bossa
Pretty Lady: Nie wierze! Zabiles ja z milosci dla mnie! Jestes najwspanialszym facetem jakiego kiedykolwiek poznalam. Pozostaniesz na zawsze w moim serduszku! *cmok cmok cmok*
Boss respawnuje się ciągle w tym samym miejscu, w południowo-zachodniej części miasta, obok ogrodu.
Należy zadać mu obrażenia i nie koniecznie go samemu zabić, ale trzeba przeżyć do momentu aż boss zostanie zabity.
Nagroda: Magical Weapon Box oraz osiągniecie "Walentynkowy event".
|
|
|
[OTClient] FULL AFK zbieraczka |
Napisane przez: TTCOD - 03.02.2022, 17:42 - Poradniki Graczy
- Odpowiedzi (1)
|
|
Witam!
W tym poradniku pokażę wam jak zrobić aby mieć na serwerze Vestii postać która może 24/7 biegać i dla nas zarabiać - czyli tzw. zbieraczka.
Zbieraczka przyda się każdej osobie, bo gi jest naprawdę przydatne na Vestii.
Za Gi można kupić przedmioty z item shopu, sprzedać za Vestia Coins, kupic preyau księdza czy nawet zaczarować nasze przedmioty u Enchantera.
Potrzebne nam będzie:
OTClient z vBot_4.0 - https://github.com/OTCv8/otclientv8
Postać (najlepiej paladyn/knight) - http://vestia.pl/account/create
Żadnego skanu nie wrzucam bo jest to oficjalny github otclienta.
A więc:
1) Tworzywy nowy plik Cavebota
2) Na samym początku naszych waypointów musimy dodać początkowy label, nazwiemy go "DALEJ".
3) Jak już stworzyliśmy label "dalej" to w następnej kolejności musimy zrobić waypointy na mapie po której będzie nasza zbieraczka biegała.
Najlepiej zrobić aby nasze waypointy kończyły się blisko teleportu, aby nie robić większej ilości wpt.
Po zrobieniu waypointów na mapie powinno na ten moment to wyglądać tak:
4) Blisko teleportu musimy zrobić aby sprawdzało naszego capa, czy nadal pomieścimy itemy czy już nie.
W tym etapie musimy dodać 3 rzeczy do naszych waypointów - poscheck, supplycheck i kolejny label.
wszystko musi być na jednej kratce
poscheck musi mieć na początku: sell
supplycheck musi mieć na początku: dalej
label o nazwie: sell
5) Nieźle! Mamy już zrobione wpt na mapie i potrzebne funkcje aby nasz bot sprawdzał capa, teraz należy zrobić wpt do npc który kupi od nas przedmioty. Wpt muszą być zrobione pod label "sell".
Gdy już zrobimy i będziemy obok naszego npc 'Jedker', to ustawiamy aby do niego pisał hi oraz trade.
6) Teraz dodajemy funkcję sellall, żeby sprzedawał przedmioty. Jeśli zbieramy 5 przedmiotów to 5 razy. W tej funkcji na początku trzeba dodać nazwę npc który kupuje przedmioty.
7. BOT teraz sprzedaje przedmioty. Zostało jeszcze tylko zrobić WPT wracające na expowisko.
8) Na sam koniec jeszcze musimy dodać ile capa mamy mieć aby pobiegł sprzedać itemy.
BRAWO! Zrobiłeś własną zbieraczkę, teraz możesz mieć bardzo dużo gold ingotów i szastać nimi gdzie popadnie!
WIDEO PODGLĄDOWE:
|
|
|
[Inne] Kilka sposobow na zarobienie VC |
Napisane przez: Daxin - 24.12.2021, 15:32 - Poradniki Graczy
- Brak odpowiedzi
|
|
Poradnik stworzony z myslą o nowych graczach ktorzy nie wiedza co to vc i skąd je wziąć.
Zacznijmy od tego, co to jest vc? Jest to moneta wyglądająca jak scarab coin o równowartości 1pkt do sms shopu. Główny środek płatniczy na Vestii.
Jest wiele sposobów na zdobycie vestian coins, podam kilka z nich.
Ja głownie zarabiam VC na handlu, kupuje isy (item shop) za okazyjną cenę, i sprzedaje je drożej.
Jeśli nie masz czym handlować to wystarczy pozbierać troszkę rzeczy np.
- upgreade stone +5 /za bp można wziąć 1vc a uzbieranie 1bp to kwestia kilku minut.
- brown,green,red,blue piece of cloth - przedmioty potrzebne do zadań levelowych. Można za nie zgarnąć nawet kilka VC za 100szt, najbardziej cenione są blue POC ze względu na ich rzadkość kosztują nawet 50 vc za 200 szt.
Tu podaje link do cennika wszystkich wartościowych przedmiotów: Cennik Przedmiotów
Wiele z tych przedmiotów można bez problemu zdobyć, a co za tym idzie, zarobić...
Dla nowych gracz polecam zbieranie śmieci typu: mpa, golden legsy, mms, golden bootsy i wiele innych. Przedmioty te sprzedajecie u npc za cc (gi), a 20-25 gi można juz sprzedać za 1vc.
Vc lub przedmioty wartościowe można zdobyć również z questow, zadań oraz instancji.
Poradnik nie jest perfekcyjny. Robiłem go z nudów, po za tym jest to mój pierwszy poradnik.
Poradnik by Shadowx
|
|
|
[TASK] Łowca |
Napisane przez: SIRONLY - 27.12.2020, 18:34 - Poradniki Graczy
- Odpowiedzi (1)
|
|
Zadania u Łowcy (45 achievments)
Zadanie 1.: Zabij 25 x Quantum Blobb. Nagroda: 1lvl. i 1gi. (30s.)
Podziemia Vestia City pod Temple.
Zadanie 2.: Zabij 30 x Freezer. Nagroda: 1lvl i 1et. (5min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Raloth)
Zadanie 3.: Zabij 30 x Hafaros. Nagroda: 1lvl i 1 great amethyst. (6min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Eldimor)
Zadanie 4.: Zabij 35 x Variathos. Nagroda: 2lvl i 1gi. (2min.)
Podziemia na południe od Vestia City.
Zadanie 5.: Zabij 25 x Tanathos. Nagroda: 2lvl i 1 grog prawdziwego marynarza. (10min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Viven)
Zadanie 6.: Zabij 25 x Blobber. Nagroda: 2lvl i 1 et. (5min.)
Quest: Wyspa Żywiołów (Mormir)
Zadanie 7.: Zabij 123x Death. Nagroda: 3lvl i random item bag. (2min.)
Quest: Combined Shield, Impossibru Quest
Zadanie 8.: Zabij 25x Fokhus. Nagroda: 3lvl i 1x paid exp pass. (1min.)
Quest: Vestian.
Zadanie 9.: Zabij 20x Cursed Xavren. Nagroda: 3lvl i 1x vestian coin. (3min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, północna trumna.
Zadanie 10.: Zabij 25x Cursed Puzzlen. Nagroda: 4lvl i 1x home bear. (10min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, wschodnia trumna.
Zadanie 11.: Zabij 20x Cursed Xidren. Nagroda: 4lvl i 1x ROR. (3min.)
Podziemia Kościoła w Vestia City, południowa trumna.
Zadanie 12.: Zabij 33x Lucyfer. Nagroda: 4lvl i 1x enchanted royal draken mail. (15min.)
Quest: Piekło.
Zadanie 13.: Zabij 25x Vitruvius. Nagroda: 5lvl i 1x mini stamina doll . (45min.)
Południe od miasta Vestia City obok expowiska z dragon lordami.
Zadanie 14.: Zabij 35x Vestian. Nagroda: 5lvl i 1x instance pass. (5min. od ostatniego przywołania)
Quest: Vestian.
Zadanie 15.: Zabij 30x Drac. Nagroda: 5 lvl oraz 1x jalapeńo pepper. (8min.)
Na południe od Vestia City w podziemiach expowiska smoków.
Zadanie 16.: Zabij 15x Smasher. Nagroda: 6 lvl oraz 1x enchanted zathroth's armor. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 3 wg. poradnika.
Zadanie 17.: Zabij 25x Crusher. Nagroda: 6 lvl oraz 1x survival soil. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 2 wg. poradnika.
Zadanie 18.: Zabij 15 Killer. Nagroda: 6 lvl oraz 1x enchanted yalahari leg piece. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 4 wg. poradnika.
Zadanie 19.: Zabij 15 Waster. Nagroda: 7 lvl oraz 1x god's fruits. (2min.)
Quest: Combined Shield, tp nr. 1 wg. poradnika.
Zadanie 20.: Zabij 30x Sivath. Nagroda: 7 lvl oraz 1x enchanted yalahar armor. (6min.)
Wyspa Pradawnych.
Zadanie 21: Zabij 25x 25 El Cappuccino. Nagroda: 7 lvl oraz experience box. (25min.)
Podziemia ukrytych pandemonium
Zadanie 22: Zabij 25x Viserion. Nagroda: 8 lvl oraz premium bag. (2min.)
Wyspa Frostnir
Zadanie 23: Zabij 75x Iluriel. Nagroda: 8 lvl oraz task elixir. (2min.)
Quest: Elven Quest
Zadanie 24: Zabij 5x kreatur z wyspy bossów. Nagroda: 8 lvl oraz fireflanz. (24h.)
Wyspa bossów
Zadanie 25: Zabij 3333x Dark Lord. Nagroda: 9 lvl oraz stamina doll.
Questy
|
|
|
|