Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 2,101
» Najnowszy użytkownik: Waika
» Wątków na forum: 1,248
» Postów na forum: 5,370

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 460 użytkowników online.
» 1 Użytkownik(ów) | 459 Gość(i)
Waika

Ostatnie wątki
KUPIE RARE ITEMY
Trade Channel
Ostatni post: xmatox
18.01.2023, 01:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 241
Ancient Shuriken
Propozycje
Ostatni post: TTCOD
12.01.2023, 04:12
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 566
Help CHAT
Propozycje
Ostatni post: Kater
05.01.2023, 10:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 261
Ikony By LetsTryAgaiN
Poradniki Graczy
Ostatni post: pjanek1910
02.01.2023, 09:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 3,572
Skrypty do OTClient
Poradniki Graczy
Ostatni post: TTCOD
01.01.2023, 22:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 546
Ikonki
Boty
Ostatni post: TTCOD
01.01.2023, 20:51
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 632
Płacz o rp
Propozycje
Ostatni post: legus6969
01.01.2023, 17:01
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1,328
AUTOBLESS
Propozycje
Ostatni post: TTCOD
24.12.2022, 19:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 731
Blokowanie
Skargi
Ostatni post: Gumiok
21.12.2022, 20:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 341
Client na Androida
Pytania i Problemy
Ostatni post: Lokent
16.12.2022, 22:25
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 2,044

 
  KUPIE RARE ITEMY
Napisane przez: xmatox - 18.01.2023, 01:42 - Trade Channel - Brak odpowiedzi

KUPIE Witchhunter's Cloak, Thick Fury Legs, Spruce Boots, GoldenSnake Glove.
Oferty pisać priv lub poniżej  Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  Ancient Shuriken
Napisane przez: jurek321 - 08.01.2023, 13:25 - Propozycje - Odpowiedzi (7)

Czesc, mam pytanie odnośnie Ancient Shurikena co się tu podziało, że z 1,2k dmg zostalo to znizone do 650 best hit 800 a cena itemku to okolo 300pkt troche smiech na sali, że tak osłabiony item tyle kosztuje
Procka za 12 pkt bije o 120 mniej niz Bron ktora warta 30x tyle

Wydrukuj tę wiadomość

  Help CHAT
Napisane przez: PrawdziwySongo - 04.01.2023, 13:01 - Propozycje - Odpowiedzi (3)

Witam pisze z propozycja poprawienia help czatu , mianowicie moja propozycja wyglada nastepująco
Każdy gra ktory wyraza cheć pomocy innej osobie na czacie powinna miec możliwosc klikniecia " prawym przyciskiem myszy" na dane pytanie dzieki czemu dana osoba bedzie mogla widziec swoje pytanie wraz z odpowiedzia , " Cos w stylu help tutora na czacie "

Wydrukuj tę wiadomość

  Skrypty do OTClient
Napisane przez: TTCOD - 01.01.2023, 22:08 - Poradniki Graczy - Brak odpowiedzi

Przydatne skrypty do OTClient.

HOLD TARGET
Kod:
local oldTarget
macro(200, "hold target",  function()
   if g_game.isAttacking() then
       oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
   end
   if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
       g_game.attack(oldTarget)
   end
end)

Szybkie i lepsze leczenie niż Healing w bocie
Kod:
local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
 if (hppercent() <= hpPercent) then
 say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NazwaCzaruLeczacego", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

Manasowanie
Kod:
local manaId = ID_POTIONA/MANARUNY
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting",  function()
 if (manapercent() <= manaPercent) then
   usewith(manaId, player)
 end
end)

Autofollow (teleporty, drzwi, dziury itp)
Kod:
--Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.

Follow = macro(1000,"Follow",function()

nome = storage.followLeader
end)

UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
   storage.followLeader = text
   target = tostring(text)
end)

nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()

p = getCreatureByName(nome)

onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
   if Follow.isOn() then
 
       if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
     
           say('exani tera')
           for i = -1,1 do
             for j = -1,1 do
         
               local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                g_game.use(useTile:getTopUseThing())
             
         
             end
           end
       end
       if creature:getName()==nome then
       
         
           if newPos==nil then
             
             
               lastPos = oldPos
             
               schedule(200,function()
                autoWalk(oldPos)
               end)
             
               schedule(1000,function()
                   for i = -1,1 do
                     for j = -1,1 do
                 
                       local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                       g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                     
                 
                     end
                   end
               end)
         
         
           end
         
           if oldPos.z == newPos.z then
                 
               schedule(300,function()
                local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
                topThing = useTile:getTopThing()
             
                if not useTile:isWalkable() then
                  use(topThing)
                end
             
               end)
         
         
               autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
           else
         
               lastPos = oldPos
               autoWalk(oldPos)
               for i = 1,6 do
                   schedule(i*200,function()
                     autoWalk(oldPos)
                 
                     if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
                       say('exani tera')
                     end
                   end)
               end
               local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
                g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                         
         
           end
       
     
       end
 
   end
end)

Skrypt na SIO
Kod:
macro(100, "Sio Friend", function()
 local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)  
 if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
     say("Exura sio \"" .. storage.healFriend)
     delay(1000)
 end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)  
 storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)  
 storage.healFriendPercent = text
end)

Wyświetlanie wiadomości jak elfbot
Kod:
local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
 id: msgPanel
 height: 400
 width: 200
]], g_ui.getRootWidget())

onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
   if (mode ~= 4) then return end
   local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
 color: #5ff7f7
 background-color: black
 opacity: 0.87
]], widget)
   msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
   msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
   if height > 210 then
       for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
           message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
           if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
       end
   else
       height = height + 13
   end
end)

Bot STOP jak mało many
Kod:
macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)

Otwieranie wszystkich BP
Kod:
openBackpacks = function()
  for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
       g_game.close(container)
  end
   schedule(1000, function()
       bpItem = getBack()
       if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
   end)

   schedule(2000, function()
       local nextContainers = {}
       containers = getContainers()
       for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
           for i, item in ipairs(container:getItems()) do
               if item:isContainer() then
                   table.insert(nextContainers, item)
               end
           end
           if #nextContainers == 0 then return end
           local delay = 1
           for i = 1, #nextContainers do
               schedule(delay, function()
                   g_game.open(nextContainers[i], nil)
               end)
               delay = delay + 250
           end
       end
   end)
end

-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
   openBackpacks()
end)

Używanie staminy jak mało staminy
Kod:
macro(500, function()
   if stamina() < 842 then
       use(tonumber (storage.idstam))
   end
end))

UI.Label("ID STAMINY")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)

SPAM UE
Kod:
macro(1000, "Spam UE",  function()      say(storage.spamue)    end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)

UE przy mobku
Kod:
local singleTargetSpell = 'exori frigo'
local multiTargetSpell = 'frozen wave'
local distance = 3
local amountOfMonsters = 4

macro(250, "multi target spell",  function()
   local specAmount = 0
   if not g_game.isAttacking() then
       return
   end
   for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
       if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
           specAmount = specAmount + 1
       end
   end
   if (specAmount >= amountOfMonsters) then    
       say(multiTargetSpell)
   else
       say(singleTargetSpell)
   end
end)

Energy ring gdy mało hp
Kod:
--[[
 1. Start the script with your normal ring on
 2. make sure the backpack with e-rings
    are always open
]]
local energy_ring = 3051; -- Your energy ring
local energy_ring_equiped = 3088; -- Ring changes id when equiped
local original_ring = getFinger(); -- Your original ring
local healthp_for_energy = 50;
local healthp_for_original = 80;
local manap_for_original = 25;

macro(1000, "e-ring", function()
 if (manapercent() <= manap_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
   g_game.equipItem(original_ring);
 elseif (hppercent() <= healthp_for_energy and manapercent() >= manap_for_original and getFinger():getId() ~= energy_ring) then
     local ring = findItem(energy_ring);
     if (ring) then
         g_game.equipItem(ring);
     end
 elseif (hppercent() >= healthp_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
     g_game.equipItem(original_ring);
 end
end)

UTAMO VITA
Kod:
local castBelowHp = 40
local deactiveBelowMana = 40
macro(100, "advanced manashield",  function()
 if (hppercent() <= castBelowHp and manapercent() >= deactiveBelowMana and not hasManaShield()) then
   say('utamo vita')
 end
 if (manapercent() <= deactiveBelowMana and  hppercent() >= castBelowHp and hasManaShield()) then
     say('utamo vita')
 end
end)


AUTO HASTE
Kod:
macro(500, "Auto Haste", nil, function()
   if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
     if saySpell(storage.autoHasteText) then
       delay(5000)
     end
   end
 end)
 addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
   storage.autoHasteText = text
end)

Skrypty przydatne do PVP

HOLD MW
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
       useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
     end
   end
 end
end)

MWALL przed twarz targetu
Kod:
local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player

singlehotkey(key, "Mwall target", function()
 local target = g_game.getAttackingCreature()
 if target then
   local targetPos = target:getPosition()
   local targetDir = target:getDirection()
   local mwallTile
   if targetDir == 0 then -- north
     targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 1 then -- east
     targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 2 then -- south
     targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   elseif targetDir == 3 then -- west
     targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
     mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
     useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
   end
 end
end)

Rzucanie run na SQM pod PageUP (mozna zmieniac)
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing() then
       useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
end
   end
 end
end)
     addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Skrypt na SSA + zmiana na inny amulet
Kod:
local eq_manager = {
   {  
       hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
       eqToEquip = {
           {itemID = IDINNEGOAMULETU, slot = SlotNeck}
       }
   },
   {  
       hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
       eqToEquip = {
           {itemID = 3081, slot = SlotNeck}
       }
   }
}

HOLD KRZAK
Kod:
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
 if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
   local tile = getTileUnderCursor()
   local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
   if currTile then
     holdMwallTiles[currTile]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, currTile)
   else
     table.insert(holdMwallTiles, tile)
     holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
   end
 end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
 widget:setOn(not widget:isOn())
 if not widget:isOn() then
   for i = 1, #holdMwallTiles do
     holdMwallTiles[1]:setText('')
     table.remove(holdMwallTiles, 1)
   end
 end
 holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
 if holdMwallIsOn then
   for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
     if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
       useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
       return
end
   end
 end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
     addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Anty Push
Kod:
local dropItems = { 3031, 3035 }
local maxStackedItems = 10
local dropDelay = 600

gpAntiPushDrop = macro(dropDelay , "Anti-Push", function ()
 antiPush()
end)

onPlayerPositionChange(function()
   antiPush()
end)

function antiPush()
 if gpAntiPushDrop:isOff() then
   return
 end

 local tile = g_map.getTile(pos())
 if tile and tile:getThingCount() < maxStackedItems then
   local thing = tile:getTopThing()
   if thing and not thing:isNotMoveable() then
     for i, item in pairs(dropItems) do
       if item ~= thing:getId() then
           local dropItem = findItem(item)
           if dropItem then
             g_game.move(dropItem, pos(), 1)
           end
       end
     end
   end
 end
end




Skrypty z możliwością wpisywania w okienko (szybsza zmiana)

Szybsze potowanie
Kod:
local manaPercent = 99
macro(200, "faster mana potting",  function()
 if (manapercent() <= manaPercent) then
   usewith((storage.mpItem), player)
 end
end)
addTextEdit("mpItem", storage.mpItem or "268", function(widget, text)
storage.mpItem = text
end)

Szybsze leczenie potionem
Kod:
local healthPercent = 99
macro(200, "faster health potting",  function()
 if (hppercent() <= healthPercent) then
   usewith((storage.hpItem), player)
 end
end)
addTextEdit("hpItem", storage.hpItem or "23375", function(widget, text)
storage.hpItem = text
end)

Szybsze leczenie czarem
Kod:
local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
 if (hppercent() <= hpPercent) then
 say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "exura vita", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

MultiTarget
Kod:
local distance = 4
local amountOfMonsters = 2
macro(1000, "multi target spell",  function()
   local specAmount = 0
   if not g_game.isAttacking() then
       return
   end
   for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
       if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
           specAmount = specAmount + 1
       end
   end
   if (specAmount >= amountOfMonsters) then
       say(storage.Spell2, 250)
   else
       say(storage.Spell1, 250)
   end
end)
addTextEdit("Spell1", storage.Spell1 or "Single target", function(widget, text)
storage.Spell1 = text
end)
addTextEdit("Spell2", storage.Spell2 or "Multi target", function(widget, text)
storage.Spell2 = text
end)



EXETA RES dla Knighta
Kod:
macro(500, "Auto RES",  function()
 say(storage.ExetaText)
end)
addTextEdit("ExetaText", storage.ExetaText or "Exeta mas res", function(widget, text)
storage.ExetaText = text
end)

Anty Paral
Kod:
macro(100, "Anti Paralyze", nil, function()
 if isParalyzed() and storage.autoAntiParalyzeText:len() > 0 then
   saySpell(storage.autoAntiParalyzeText)
end
end)
addTextEdit("autoAntiParalyzeText", storage.autoAntiParalyzeText or "utani hur", function(widget, text)
 storage.autoAntiParalyzeText = text
end)

Auto Haste
Kod:
macro(500, "Auto Haste", nil, function()
   if not hasHaste() and storage.autoHasteText:len() > 0 then
     if saySpell(storage.autoHasteText) then
       delay(5000)
     end
   end
 end)
 addTextEdit("autoHasteText", storage.autoHasteText or "utani gran hur", function(widget, text)
   storage.autoHasteText = text
end)

SIO dla friend
Kod:
macro(100, "Sio", function()
   local friend = getPlayerByName(storage.friendName)
   local friend1 = getPlayerByName(storage.friend1Name)
   if friend and friend:getHealthPercent() < 80 then
       say("exura sio \""..storage.friendName)
       delay(500)
  elseif friend1 and friend1:getHealthPercent() <= 80 then -- If u need more you can copy this lines
       say("exura sio \""..storage.friend1Name) --
       delay(500) --
   end -- And paste them between this end and the delay
end)
 addTextEdit("friendName", storage.friendName or "Friend Name", function(widget, text)
   storage.friendName = text
end)
addLabel("Priority 1 ^ Priority 2 v", "Priority 1 ^ Priority 2 v")
 addTextEdit("friend1Name", storage.friend1Name or "Friend Name", function(widget, text)   -- Also copy this lines
   storage.friend1Name = text -- If u add more just rename the Friend1Name to Friend2Name in the lines u paste
end) --

Wydrukuj tę wiadomość

  Płacz o rp
Napisane przez: Stary gracz - 31.12.2022, 02:17 - Propozycje - Odpowiedzi (17)

Czesc Panie Gumiok,
Doszły mnie słuchy, że parę osób płacze o dmg RP, więc przeanalizujmy parę faktów:

1) RP pada od 2/3 osób na exori maxy
2) ma najmniej many
3) najmniej się potuje
4) profesje magiczne najwięcej biją w potwory, zawsze mają topke lvl, więc RP zawsze ma najmniejszy lvl

Vestia stoi od X lat, nigdy nie było problemu z profesjami, a nagle kilka dzieci ma wpłynąć na tak drastyczna zmianę podczas trwania edycji?

Coś pierdola: dodaj odporność na exori sany. Okej to rpekowi dodaj 90% odporności na sd, czemu nie? Dodatkowo dodaj mu więcej HP, bo cały czas pada. Dodatkowo proponuje znerfienie UE u ED, bo za szybko expia względem RP.

Jak tak bardzo przeszkadza RP podczas walki to proponuję:

1) zdjąć robke dla ed/ms (przez nią rpeki biją was mocniej)
2) kupić u góry dp amulet, który daje odporność od exori sany (nie musicie mieć ssow).

Każdy ma wybór jakim charem gra, od X edycji jest ten sam balans, nikt nikomu nie broni zrobić rpekow. Przypominam, że na otsie oprócz 60 osób z 2 gildii gra 300 randomow, którzy nie mają drużyny i jakąkolwiek zmiana sprawi, że ta profesja będzie jeszcze bardziej bezużyteczna niż jest teraz, szczególnie dla RPG osob.

Jeśli ktoś uważa, że RP jest tak dobry, to jaki problem wysłać dla Pana Gumioka 100 zł na nowe EQ i expic RP? Myślę, że to wszystko załatwi. Więc bez płaczu zapraszam do wysyłania SMS i tworzenia nowych postaci.

Mam nadzieje, że pomogłem Gumiok. Pozdrawiam

Wydrukuj tę wiadomość

  Blokowanie
Napisane przez: PrawdziwySongo - 21.12.2022, 20:02 - Skargi - Odpowiedzi (1)

Chlop mnie blokuje od 2 godzin ekiem , ze nie mozna wyjsc , niema innej kratki pobocznej kratki co jest ewidetnym blokowaniem doscia do respawna , ale pisza na report po 2h dalej stoje jak cwel wiec gumiok donajty skasowane to mozna teraz konia walic ,szkoda ze krypton ma wyjebane w ten ots

Wydrukuj tę wiadomość

  Client na Androida
Napisane przez: Lokent - 16.12.2022, 20:58 - Pytania i Problemy - Odpowiedzi (2)

Witam jak można doprowadzić do startu servera nie sprawdzając czy client na Androida działa . Jestem zły ponieważ czekalem na ten start już dłuższy czas po czym Dzisiaj się loguję na telefonie a tu nie działa ktoś mi wytłumaczy dlaczego?

Wydrukuj tę wiadomość

  Ikonki
Napisane przez: Fixek - 15.12.2022, 16:33 - Boty - Odpowiedzi (4)

Witam, ma ktoś jakieś ciekawe ikony ?
@EDIT
Do elfa rzecz jasna

Wydrukuj tę wiadomość

  WPT
Napisane przez: PrawdziwySongo - 14.12.2022, 17:01 - Boty - Odpowiedzi (1)

Witam jest ktoś w stanie poratować jakas paczką wtp/scritps . btw wszystko przesiałem gdzies na email wiec z tego tytulu musze z przykrością stwierdzic ze moj elf jest goły i wesoły , za wszelkie checi pomocy z góry dziękuje.

Wydrukuj tę wiadomość

  AUTOBLESS
Napisane przez: Teaka - 14.12.2022, 13:14 - Propozycje - Odpowiedzi (4)

KTO CHCE AUTOBLESSY A KTO NIE

Wydrukuj tę wiadomość