Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
System lojalnościowy/Godziny eventów
#1
Witam, mam kilka propozycji odnośnie eventów, oraz systemu nagradzającego graczy grający dłużej na serwerze.

1. Głównym problemem Vestii jest je przemijanie. Dużo graczy zwyczajnie znudził gameplay po przegraniu kilku set godzin, a co jeśli byliby nagradzani za to, ze grają do końca edycji nagrodami w kolejnej? Moja propozycja jest dodanie gratisowych punktów lub zniżek na itemy w is dla osób które na koniec edycji osiągneły poziom +2000 lub wiekszy. Dzięki owej zmienie na przyszlych edycjach ludzie bedą grali dłuzej a osoby przestajace grac po 2000 poziomie nie beda mialy wrażenia stracenia czasu i z pewnością wrócą na kolejna edycję.

2. Moja drugą propozycja jest zmiana godzin eventów takich jak: Wyspa Bossów, oraz Frozen Fortress event w rożnych dniach o różniej godzinie np. w poniedzialek z godzinie 10, zaś wtorek godzina 21 itd. Mimo, że poświęcam grze na Vestii około 10h siedząc przed komputerem nigdy nie udalo mi się zrobić owych eventów ze względu na godzinę (Pracuje w nocy, wiec przed praca kolo godziny 18 kładę się spać a w domu jestem po godzinie 6). Osobiście uważam, że takich osob jest więcej, które nie maja czasu wieczorem a zmiana czasów eventów z pewnością wyrównała by szanse osób, które w Tibie grają rano.

3. Może jakieś nowe ukryte respy na nowej edycji, do których dostęp, oraz drogę dostawałoby się po wykonaniu jakiegoś taska? Lub może jakieś nowe respy za VC? Bylo by to miłą odskocznia dla osób, które nie maja co robić z nadmiarem waluty.

4. Zmiana w balansie postaci. ED/MS zdecydowanie za słabe, RP zdecydowanie za mocny. Uważam, że leczenie RP powinno zostać zmniejszone, lub GMP powinnien dawać wiecej many. To totalna abstrakcja, ze maga mozna zabić solo palladynem, zaś na 1200 palka potrzeba 3-4magów o podobnym lvlu
Odpowiedz
#2
Dzięki za propozycje.
Godziny eventów raczej nie zmienimy gdyż zawsze bedzie tak, że komuś nie będzie pasowało.
Nad nowymi ukrytymi respami można pomyśleć Smile
O balansie natomiast pisaliśmy już wiele razy więc też raczej odpada Tongue
[Obrazek: logo.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości