Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kanał HELP
#1
Od dłuższego czasu słyszy się skargi na graczy którzy z kanału HELP zrobili Pudelka i czat do pogawędek przy kawie.

Wielu osobom to przeszkadza bo jak wszyscy wiemy i jak zresztą mówi regulamin kanał HELP służy do zadawania pytań związanych z grą.

Gdy czegoś nie wiemy i pragniemy uzyskać odpowiedź na nurtujące nas pytanie bądź problem związany z grą kierujemy się na HELP...

.. niestety wygląda to tak, że wiele osób albo odpowiada SPECJALNIE źle, albo się naśmiewają i spamują. Co prawda są też tacy co rzeczywiście pomagają i chwała im za to. 

Proponuje wprowadzić małą zmianę na tym kanale.. Mianowicie zmienić limit czasowy po którym można wtórnie udzielić się na czacie.
Dotychczas wynosi on 15 sekund, a i tak jest wielki bałagan.. a gdyby tak podnieść go do 30, albo nawet i 60 sekund? 
Spam by się zmniejszył i wątpie aby chciało się komuś czekać tyle czasu aby sobie pospamować lub urządzać bezsensowne konwersacje.

Nowi gracze mieliby łatwiej i nie musieliby ciągle przewijać czatu i szukać odpowiedzi - w takim chaosie zdarza się przeoczyć.

Pozdrawiam  Smile
#2
Dobry pomysł, jestem za Smile
#3
NIE NIE NIE.
#4
nie zgadzam sie.
#5
To raczej nic nie zmieni, prędzej zadziała odwrotnie. Ktoś, kto ma kilka pytań odczuje dyskomfort przez exhaust.

Patrząc na kanał help bardzo rzadko zdarzają się osoby, które spamują co 15s, najczęstsze zachowanie to pojedyncza nieregulaminowa wiadomość, ewentualnie jedna wiadomość co kilka minut, więc większy exhaust jest zbędny Tongue
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy poprzednie edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości