Ankieta: Czy jesteś za wprowadzeniem dodatku do marketu?
Ankieta jest zamknięta.
Tak, jestem za!
100.00%
2 100.00%
Nie, nie jestem.
0%
0 0%
Nie mam zdania.
0%
0 0%
Razem 2 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dodanie licznika do marketu
#1
Licznik pokazywałby ilość wystawionych przez nasze konto ofert i na ile pkt. możemy liczyć po sprzedaniu wszystkiego. (opcja dla wszystkich)
opcjonalnie dodatkowo mogła by być opcja premium 1pkt/tygodniowo z wszystkimi ważnymi informacjami przez jaki nick została wystawione oferta, oraz możliwość wystawienia oferty kupna przedmiotu jeśli nie było by go akurat na stronie lub ceny na market by nam nie odpowiadały a nie chcemy spamować pół życia stojąc w depo i czekać na łut szczęścia. wystarczy że ktoś by wystawił ofertę sprzedaży za tyle pkt ile ktoś wystawił. przykład: Potrzebuje kupić Combined Shield za 15 pkt ale na market jest za 20 wystawiam ofertę kupna za 15 pkt ktoś nagle wystawi ofertę za 14 pkt i automatycznie kupuje się nad tarcza za 14 pkt. Każdorazowe wystawienie oferta kupna to 1 pkt. (dla przedmiotów od 2pkt-49pkt) (dla przedmiotów 50-99 wystawienie 2pkt) (dla przedmiotów 100-xxx 3 pkty) oferta kupna może być usunięta ale pktu/ów już nam nie zwróci.
Odpowiedz
#2
W końcu jakaś normalna propozycja w tym dziale i potrzebna. Jestem na Tak!
Odpowiedz
#3
W samym liczniku nie widzę większego sensu, bo nie jest to informacja do niczego potrzebna.
Co do ofert kupna w markecie, to już kiedyś się nad tym zastanawiałem. Dodano do RoadMapu.
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości