03.01.2021, 14:14
i to byłaby najlepsza opcja z "opłatą" jednorazową.
Płatne expowiska za GI
|
03.01.2021, 14:14
i to byłaby najlepsza opcja z "opłatą" jednorazową.
03.01.2021, 14:56
(03.01.2021, 11:54)Daxin napisał(a):(02.01.2021, 12:06)jaworr napisał(a): Wychodzę z propozycją odnośnie płatnych expowisk za które trzeba wydać 500 GI ( GIANTY) aby otworzył się teleport. Wydałem dziś sam 380 GI z myślą , iż będę miał dostęp do expowiska tylko dla osób które wydały te 500 GI akurat w przypadku giantach i tu moje zaskoczenie teleport otworzył się dla wszystkich graczy Vestii. Moja propozycja jest taka aby zmienić to tak aby jeśli ktoś wyda kwotę X na dane expowisko to aby mogły wejść tylko osoby które tą kwotę X na dane expowisko wydały a żeby nie było to expowisko ogólnie dostępne dla całej Vestii . Myślę , iż będzie to bardziej sprawiedliwie dla osób które chciałyby wydać dana kwotę na expowisko na które wejdzie tylko osoba która wydała taka samą kwotę. Nie chodzi mi o sytuacje ze ktos przychodzi mi na prywatnego expa tylko np zrobienie expow w ktorych zeby wejsc to trzeba np wydac na poczatek 500 czy tam 1000 gi i np pozniej zaplacic 25 GI za wejscie badz darmowe tak zeby kazdy mogl wplacic te 500 czy tam 1000 GI i miec staly dostep wlasnie taki ala ACZEK zeby odblokowac nowe expowisko nalezy najpierw wplacic 1000 GI i wtedy masz dostep do tego expowiska ... Bedzie to moim zdaniem fajne rozwiazanie tak aby gracz mogl sobie wplacic i isc na expa na ktorego ktos tez musial sie troche wysilic i wplacic te pare GI jesli dalej nie jest zrozumiale to moge chetnie podbic na ts porozmawiac ![]()
05.01.2021, 20:21
To całkiem dobry pomysł i myślę, że możemy go wprowadzić
![]() *możesz zgłosić się na ctrl+R po idealistę ![]() Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na: - 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.
Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.
Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.
Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie
![]()
05.01.2021, 21:47
@up
Również uważam, że to dobry pomysł i proszę o jak najszybsze zrealizowanie! ![]() ![]()
07.01.2021, 12:39
Czy będzie jakaś informacja kiedy zostanie to dodane i w którym miejscu będą znajdowały się owe expowiska i jakie to będą expowiska ?
07.01.2021, 18:47
Informacja pojawi się w newsie/tickerze na stronie. Expowiska będą te, co już są i w tym samym miejscu.
![]() Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na: - 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.
Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.
Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.
Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie
![]()
07.01.2021, 21:19
To może warto w puste miejsce dodać jeszcze jakieś expowisko
06.02.2021, 01:53
a co z tymi co juz wpłacili przed updatem bo jest nas kilku XD
06.02.2021, 12:18
Przed updatem expowiska działały w inny sposób - jeśli wpłacono np. 500gi na gianty, to expowisko było otwarte do global save, czyli zgodnie z zasadami, na które każdy się zgodził. Po update nikt nic nie stracił.
![]() Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na: - 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.
Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.
Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.
Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie
![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|