Witam wszystkich, mało kto wie jak ustawić navigacje i co to w ogóle jest. W tym poradniku pokaże wam jak ustawić navigacje oraz jak się nią posługiwać.
Na początek podstawa, navigacja jest to plik konfiguracji "navserv.ini", który znajduje się w głównym folderze "elfbota".
Dzięki nawgiacji możemy poznać mane i pozycje gracza podłączonego do tego samego serwera (nawigacji) co my i możemy komunikować się z innymi oraz sami ze sobą (MC). Nawigacja jest bardzo przydatna jednakże tu też trzeba posiadać skrypty a mało kto ma dobre.
Domyślne hasło to "changeme". Aby zmienić wystarczy edytować plik konfiguracji "navserv.ini", który znajduje się w głównym folderze elfbota.
Uruchamianie navigacji i podłącznie mc
1. Odpalamy tibie, logujemy na postacie (MC) i odpalamy elfbota.
2.Wchodzimy w okienko ''Navigation'' w elfbocie
I pojawia się nam takie okienko.
Już masz już odpaloną navigacje.
[b]3. Wchodzimy w okienko ''Shortkeys'' w elfbocie.
W command symbol wpisujemy znak ''/''
zaznaczamy okienko ''Shorkeys enabled''
o tych dolnych okienkach wspomnę niżej.
Teraz przejdziemy do ustawienia ''aimbota'' w elfbocie.
Ja ustawiam aimbota tak. Nie wiem jak mają inni ale tak mi działa i nie ma żadnych problemów z tym ustawieniem.
Oczywiście w okienku ''Aim leaders'' wpisujemy nick naszej głównej postaci (tej co ma bić pierwsza).
W okienku ''Aim type'' wybieramy to, z czego nasza postać ma bić. (Moje mc to EK i 3 RP, dlatego mam ustawione san strike).
Aimbot nie będzie działał, jeśli główna postać nie uderzy z SD, chyba że mamy odpowiedni skrypt, podam go poniżej.[/b]
Aby pisać w oknie navigacji, musimy na tibi napisać np. /navsay F
Gdy to napiszemy na oknie navigacji wyskoczy nick osobny, która to pisze i treść wiadomości.
/navsay, jest to komenda, która ma za zadanie sprawić aby każdy nasz MC zobaczył daną wiadomość i jeśli mamy skrypty na np. gdy leader napisze daną wiadomość to MC ma wykonać odpowiednią czynność.
Teraz podam tylko podstawowe skrypty, o te lepsze trzeba się troszeczkę postarać.
Skrypt na follow[b][b][b]:[/b] [/b]
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'f'] {follow subfriend | end}
Jeśli na okienku navigacji, pojawi się litera 'f' wtedy dana postać daje follow na osobę, którą mamy dodaną w subfriendzie.
Czyli, jeśli napiszemy ''/navsay F'' to nasza postać weźmie follow za graczem o nicku ''DZAMBODZET''
Teraz podam kilka przydatnych skryptów[b]:
[/b]Skrypt na Uhanie graczy, którzy są w ''friend liście''
auto 100 listas 'UH-Friend' | if [$mppc>70 ] safe uhpc 70 friend
Te skrypty z pewnością większości osób się przydadzą.
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^^'] {moven | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^>'] {movene | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^<'] {movenw| end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'vv'] {moves | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'v>'] {movese | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'v<'] {movesw | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '>>'] {movee | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '<<'] {movew | end}
Jeśli, na okienku navigacji pojawi się np. ^^ to nasza postać idzie kratkę w górę.
W tym momencie, wrócę się do ''aimbota''.
Gdy chcemy, aby naszą 1 postacią był Knight lub Paladyn a wiemy, że te postacie nie biją z SD runy, więc ''aimbot'' nie będzie działał i nasze MC nie zaatakują celu.
Potrzebny będzie do tego ten o to skrypt:
navsay 'attack $target.name''
Wklejamy go w ''Hotkeys'' i ustawiamy na ten przycisk, gdzie znajduje się czar, którym bije nasza główna postać.
1. Zaznaczamy te 2 okienka, na które wskazują czerwone strzałki.
2. Wklejamy skrypt w tą linijkę, na która wskazuje zielony prostokąt.
3. Pomarańczowa strzałka wskazuje na klawisz, którym bijemy (Np. na F4 mam bicie czarem ''exori hur'' to i w hotkeys w elfbocie ustawiam ten skrypt na F4)
4. Zaznaczamy okienko, na które wskazuje czarna strzałka.
No i chyba tyle, jeśli ktoś potrzebuje jakieś dodatkowe informację, dotyczące navigacji lub jakiegoś konkretnego skryptu to po prostu pisać na DZAMBODZETA na tibi.[/b]
Na początek podstawa, navigacja jest to plik konfiguracji "navserv.ini", który znajduje się w głównym folderze "elfbota".
Dzięki nawgiacji możemy poznać mane i pozycje gracza podłączonego do tego samego serwera (nawigacji) co my i możemy komunikować się z innymi oraz sami ze sobą (MC). Nawigacja jest bardzo przydatna jednakże tu też trzeba posiadać skrypty a mało kto ma dobre.
Domyślne hasło to "changeme". Aby zmienić wystarczy edytować plik konfiguracji "navserv.ini", który znajduje się w głównym folderze elfbota.
Uruchamianie navigacji i podłącznie mc
1. Odpalamy tibie, logujemy na postacie (MC) i odpalamy elfbota.
2.Wchodzimy w okienko ''Navigation'' w elfbocie
I pojawia się nam takie okienko.
- IP/Port - Wpisujemy tu IP do Navigation Server. Okienko obok wpisujemy port. (Ip dla naszych postaci ''localhost'' a port się nie zmienia.)
- Login - nasz login, objętnie jaki. (Na żadnej postaci nie może się powtarzać, ja mam login taki sam jak nick w tibi.)
- Pass - hasło, by połączyć się z Navigation Serverem. Domyślne "changeme".
- Color rgb - jeżeli chcesz własny color dla loginu wybierz sobie inny kolor.
- I klikamy ''Connect''
- Powinno wyjść coś takiego:
Oczywiście, tam gdzie jest ''Pass'' mam wpisane ''changeme''Jeśli chcemy, możemy pozmieniać sb login i hasło do MC i leadera, ale nie jest to konieczne. (Aby zmienić, należy wejść w folder elfbota i otworzyć plik o nazwie: navserv (Configuration settings)Teraz odpalamy, plik w elfbocie o nazwie ''navserv''
Już masz już odpaloną navigacje.
[b]3. Wchodzimy w okienko ''Shortkeys'' w elfbocie.
W command symbol wpisujemy znak ''/''
zaznaczamy okienko ''Shorkeys enabled''
o tych dolnych okienkach wspomnę niżej.
Teraz przejdziemy do ustawienia ''aimbota'' w elfbocie.
Ja ustawiam aimbota tak. Nie wiem jak mają inni ale tak mi działa i nie ma żadnych problemów z tym ustawieniem.
Oczywiście w okienku ''Aim leaders'' wpisujemy nick naszej głównej postaci (tej co ma bić pierwsza).
W okienku ''Aim type'' wybieramy to, z czego nasza postać ma bić. (Moje mc to EK i 3 RP, dlatego mam ustawione san strike).
Aimbot nie będzie działał, jeśli główna postać nie uderzy z SD, chyba że mamy odpowiedni skrypt, podam go poniżej.[/b]
Aby pisać w oknie navigacji, musimy na tibi napisać np. /navsay F
Gdy to napiszemy na oknie navigacji wyskoczy nick osobny, która to pisze i treść wiadomości.
/navsay, jest to komenda, która ma za zadanie sprawić aby każdy nasz MC zobaczył daną wiadomość i jeśli mamy skrypty na np. gdy leader napisze daną wiadomość to MC ma wykonać odpowiednią czynność.
Teraz podam tylko podstawowe skrypty, o te lepsze trzeba się troszeczkę postarać.
Skrypt na follow[b][b][b]:[/b] [/b]
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'f'] {follow subfriend | end}
Jeśli na okienku navigacji, pojawi się litera 'f' wtedy dana postać daje follow na osobę, którą mamy dodaną w subfriendzie.
Czyli, jeśli napiszemy ''/navsay F'' to nasza postać weźmie follow za graczem o nicku ''DZAMBODZET''
Teraz podam kilka przydatnych skryptów[b]:
[/b]Skrypt na Uhanie graczy, którzy są w ''friend liście''
auto 100 listas 'UH-Friend' | if [$mppc>70 ] safe uhpc 70 friend
Te skrypty z pewnością większości osób się przydadzą.
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^^'] {moven | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^>'] {movene | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '^<'] {movenw| end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'vv'] {moves | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'v>'] {movese | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == 'v<'] {movesw | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '>>'] {movee | end}
auto 100 dontlist | foreach 'newmessages' $nav6 if [$nav6.isnavi && $nav6.content == '<<'] {movew | end}
Jeśli, na okienku navigacji pojawi się np. ^^ to nasza postać idzie kratkę w górę.
W tym momencie, wrócę się do ''aimbota''.
Gdy chcemy, aby naszą 1 postacią był Knight lub Paladyn a wiemy, że te postacie nie biją z SD runy, więc ''aimbot'' nie będzie działał i nasze MC nie zaatakują celu.
Potrzebny będzie do tego ten o to skrypt:
navsay 'attack $target.name''
Wklejamy go w ''Hotkeys'' i ustawiamy na ten przycisk, gdzie znajduje się czar, którym bije nasza główna postać.
1. Zaznaczamy te 2 okienka, na które wskazują czerwone strzałki.
2. Wklejamy skrypt w tą linijkę, na która wskazuje zielony prostokąt.
3. Pomarańczowa strzałka wskazuje na klawisz, którym bijemy (Np. na F4 mam bicie czarem ''exori hur'' to i w hotkeys w elfbocie ustawiam ten skrypt na F4)
4. Zaznaczamy okienko, na które wskazuje czarna strzałka.
No i chyba tyle, jeśli ktoś potrzebuje jakieś dodatkowe informację, dotyczące navigacji lub jakiegoś konkretnego skryptu to po prostu pisać na DZAMBODZETA na tibi.[/b]