Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKARGA Sprzedawanie PKT Za PLN
#1
Exclamation 
Witam, zostałem okradziony przez gracza z topki levelowej, czuje się bez radny gdyż nic nie moge zrobić nasz szanowny admin nie chce nic z tym zrobić z racji ze screeny można podrobić.
Chciałbym żeby ten post trafił do jak największego grona odbiorców żeby takie sytuacje się nie powtarzały.
Regulamin zabrania sprzedaży czego kolwiek za PLN ten oto gracz się do tego nie stosuje, robi konta i nadal sprzedaje punkty na lewo.
Teraz już wiem że nie warto pajacom ufać 100 złotych na ulicy nie lezy
co tu dużo opisywać? Łamanie Regulaminu = BAN

  Screeny Rozmowy 

https://zapodaj.net/367bb4f785c15.png.html

https://zapodaj.net/9b65fa453d80f.png.html

https://zapodaj.net/115048f8e66da.png.html


   Bardzo proszę admina o interwencję i ukaranie delikfenta.
#2
Można bez problemu zweryfikować chat na podstawie powyższych screenów i ustalić ich autentyczność, więc widocznie administracji się nie chce w to wnikać ^^
Plus regulamin dotyczy handlu przedmiotami lub postaciami, a tu sytuacja dotyczy punktów.

Plus:
Punkt 7, podpunkt F;
Support nie angażuje się oraz nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie transakcje dokonywane przez graczy.
[Obrazek: giphy.gif]
#3
1. Jeszcze przed tym, kiedy zostałeś oszukany zgłaszałeś tego gracza i powiedziałem Ci, że screen to nie dowód, a handel za PLN nie jest dozwolony. Najlepsza możliwość to taka, że ja podłożę się noob charem.
2. Nie posłuchałeś i pomimo tego, co Ci napisałem, wysłałeś komuś kasę - czyj błąd?
3. Screen to nie jest dowód, co od zawsze powtarzamy, jeśli chcesz, to za 15 minut mogę wstawić screena, na którym będzie widać, że to Ty sprzedajesz vc za PLN. Nie ma najmniejszej możliwości sprawdzenia autentyczności screena jak twierdzi kolega wyżej. Nie ma takiego czegoś jak logi z pw - byłoby to niezgodne z polskim prawem.
4. Nie ma to jak zapytać admina "czy wolno", admin odpowiada, że "nie wolno", następnie gracz wysyła komuś PLN i ma pretensje do mnie, że został oszukany   Huh Huh Huh

Mam dla Ciebie jedną radę - chytry dwa razy traci, do kupna punktów używaj metody płatności na stronie, do handlu postaciami systemu wymiany/sprzedaży postaci na stronie, a do handlu przedmiotami funkcji trade w grze lub item marketu na stronie. Wtedy nikt Cię nie oszuka - aż tyle opcji dodałem specjalnie dla Ciebie, żebyś nie został oszukany. A jeśli chcesz wyrzucić pieniądze w błoto, to już Twoja sprawa, ale nie zakładaj takich tematów na forum, bo wina leży tylko i wyłącznie po Twojej stronie.

PS. Gracz, którego zgłaszasz twierdzi, że nie wysłałeś mu żadnych pieniędzy i szantażujesz go grożąc banem. To co, Ciebie też banujemy, czy może jednak trzymamy się regulaminu, logiki i zdrowego rozsądku? Gdybyś miał wątpliwości, to słowo także nie jest dowodem.
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile


#4
Robienie jakichś wymian bez allegro 2021 rok, co za ludzie. Na allegro masz 8% prowizji, albo wystawiasz allegro lokalnie z możliwością ustalenia zapłaty i wymieniasz wiadomości ze sprzedającym na allegro i jesteś w 100% bezpieczny, bo te wiadomości się zapisują. 100 PLN za 300pkt? Cenią się chłopy, ja 300pkt sprzedawałem za 40zł. Sprzedawałem też tutaj postacie i zawsze wystawiam allegro, ale chytry dwa razy traci. Ta topka to pewnie jakiś drugi 16 letni Huszcza, co nawet sobie konta na allegro nie może zrobić i zweryfikować. Gumiok kolejny raz apeluję o zaktualizowanie tego jeba**** regulaminu, bo to co się dzieje to dzicz. Najchętniej to bym dał po delete dla obu panów.
#5
Jakie zaktualizowanie regulaminu? Przecież jest jasno napisane, że nie wolno handlować za PLN, a udowodnienie czy ktoś sprzedaje, to inna kwestia i nie ma nic wspólnego z regulaminem.
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile


#6
W tym przypadku regulamin jest zrozumiały? http://vestia.pl/forum/showthread.php?tid=1602

Też nie wiadomo co wolno, a co nie. Proponuję ułożyć podpunkt Handlu od nowa.
#7
Co dla Ciebie jest niezrozumiałe w słowach "ZARAZ HANDLU ZA PLN"? Bo ja nie znajduję słów, żeby to jeszcze bardziej rozjaśnić. Jeśli ktoś sprzedaje punkty za pln, to jednoznacznie można stwierdzić, że jest to niezgodne z regulaminem.
Zresztą tutaj nikt w ogóle się nie zastanawia czy to było zgodne z regulaminem, czy nie. Temat dotyczy tego, że jedna osoba oszukała drugą osobę i domaga się bana nie podając przy tym żadnych dowodów - dlatego bana nie będzie (nie dlatego, że ktoś się zastanawia nad regulaminem)
Proszę nie pisać offtopów, bo mija się to z celem i robi się śmietnik.

Temat został wyjaśniony 4 posty wyżej, więc zamykam.
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości