Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frozen fortress event
#1
Witam,
dziś nie mogłem się dostać na frozen fortress event, jakiś cyrk.
Posiadałem przy sobie 127 kłów.
Rozmowa z npc wyglądała następująco:
Piszę Hi, frozen fortress event, npc sie pyta czy mam 40 kłów, odpowiadam "yes", "tak", różne formy również "mam".. I nic nie odpowiadał...
Pomyślałem, że to przez końcówkę 27, więc odłożyłem do depo.
Znowu robię to samo i npc mi napisał, że byłem już dziś na evencie xD
#Wyruchany bez gumy.
Robiłem reloga, próbowałem wielokrotnie i event się zamknął.

Proszę o weryfikację tego problemu i bug findera w ramach rekompensaty mojego zdenerowania.
Plus odpowiedź czy trzeba mieć faktycznie parzystą liczbę kłów czy 127 również powinno przejść..

Dziękuje i pozdrawiam
[Obrazek: giphy.gif]
#2
Takie cuda to się już dawno działy, bo sam raz wbiłem na 3MC a czwarty już niby był na evencie.
#3
wystarczy spamowac event > tak/yes i w koncu za ktoryms razem zadziala
#4
No dzięki za porady, ale tak czy siak to nie powinno tak wyglądać, kod źródłowy do poprawy.
Tak samo taski (!task level, !task maxpoints, itp.) też nie wchodzą za każdym razem bo pewnie delay z potionów mają...
[Obrazek: giphy.gif]
#5
To normalne, że jeśli dużo osób pisze na raz do jednego NPC, nakłada się ograniczenie. Po to też są exhausty, żeby serwer działał tak optymalnie, jak to możliwe.
Podobnie jest z komendą !task - bardzo dużo osób używa skryptu na spamowanie tej komendy, dlatego jest na nią duży exhaust - gdyby każdy zamienił skrypt auto 200 say na auto 20000 say, to mógłbym usunąć exhaust, ale tak się nie stanie.


Tak, można mieć nieparzystą ilość kłów, to nie ma znaczenia.
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile


#6
(15.02.2021, 13:24)Gumiok napisał(a): To normalne, że jeśli dużo osób pisze na raz do jednego NPC, nakłada się ograniczenie. Po to też są exhausty, żeby serwer działał tak optymalnie, jak to możliwe.
Podobnie jest z komendą !task - bardzo dużo osób używa skryptu na spamowanie tej komendy, dlatego jest na nią duży exhaust - gdyby każdy zamienił skrypt auto 200 say na auto 20000 say, to mógłbym usunąć exhaust, ale tak się nie stanie.


Tak, można mieć nieparzystą ilość kłów, to nie ma znaczenia.
W tamtym czasie byłem tylko ja (sam) pod NPC i nie chciał mnie przenieść  Wink
[Obrazek: giphy.gif]
#7
(15.02.2021, 13:24)Gumiok napisał(a): dlatego jest na nią duży exhaust - gdyby każdy zamienił skrypt auto 200 say na auto 20000 say, to mógłbym usunąć exhaust, ale tak się nie stanie.
A jaki jest dokładny exhaust na te taski to ustawie sobie w bocie idealnie skrypcik i na potiony (sd, spelle ue, target), na zakup blessa jest 5 sekund z tego co zauważyłem.
[Obrazek: giphy.gif]
#8
Polecam auto 50000
[Obrazek: 27102017-7918136.png]

Trzy pierwsze edycje trwały łącznie 19 miesięcy, w trakcie ich trwania łącznie odpowiedzieliśmy na:
- 24379 pytań na help channelu,
- 11682 raportów na ctrl+R,
- 858 wiadomości na fanpage,
- 663 postów na forum,
- około 3500 wiadomości na TeamSpeaku.

Biorąc pod uwagę średni czas potrzebny na odpisanie, klepaliśmy w klawiaturę przez 1378642s, co łącznie daje 15 dób i 23h pisania bez przerwy.
Dodatkowo odbyliśmy około 1100 rozmów na TeamSpeaku, co mniej więcej trwało 3 doby i 9h.
Na TeamSpeaku byliśmy dostępni średnio 18h na dobę, na fanpage 15h na dobę, średni czas odpowiedzi wynosił 9 minut.

Jak łatwo można policzyć, na sam support poświęciliśmy łącznie bez przerwy ponad 19 dni i nocy.

Szanujmy swój czas! Kontaktując się z administracją od razu przejdź do rzeczy i krótko opisz swój problem/pytanie Smile




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości