Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 76 / 980

Uptime: 12h 40m

<- Powrót


System Zamków - drużyna atakująca

System Zamków

Poradnik dla drużyny atakującej

O drużynach atakujących: Drużynami atakującymi są gildie, które zajmują cztery najwyższe miejsca w rankingu gildii. Na event wchodzą one teleportem na pierwszym piętrze depo.
Spawny drużyn atakujących:

Pomarańczowymi krzyżykami zaznaczono miejsca w których spawnują się drużyny atakujące, Natomiast pomarańczowymi liniami oznaczono najszybsze dojście ze spawnu do fosy.

Przejmowanie zamku:

Poniżej przedstawiono mapę zamku.

Aby przejąć zamek członkowie drużyny atakującej muszą łącznie stać przez około 8 minut na tronie znajdującym się w samym środku głównego pokoju (na mapie oznaczono go pomarańczową literką T).

Nie jest to jednak takie proste, wejście na tron jest domyślnie zablokowane, aby go odblokować, dwie osoby muszą jednocześnie stać na polach oznaczonych na mapie cyferkami 1 i 2. Jeśli z nich zejdą - wejście na tron zostanie zamknięte.

Jak wejść do zamku?

Sprawa nie jest tak prosta jak się może na początku wydawać. Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić jest przedostanie się za fosę i wejście na mury.

Po wejściu na nie trzeba znaleźć jedno z miejsc w których znajdują się po 4 mechanizmy bramy. Należy je wszystkie zniszczyć, po ich zniszczeniu brama znajdująca się na poziomie niżej zostanie otwarta i będzie można wejść na zamek.

Nie jest to jednak jedyny sposób na wejście, można zignorować mechanizmy bramy i zniszczyć samą bramę, ale jest to bardzo czasochłonne zajęcie.

Budki:

W pobliżu każdego ze spawnów znajduje się specjalna budka w której znajduje się kilka slotów z depo i gdzie można kupić ulepszenia dla drużyny atakującej.

Ulepszenie #1:

Wzmocniony Kilof
Koszt: 10 Gold Ingots

Przed fosą zamku znajduje się kilka miejsc, które można rozkopoać zwykłym kilofem, wyglądają one tak jak poniżej:

Po zejściu można znaleźć zasypany korytarz prowadzący za fosę. Kamienie, które się w nim znajdują można rozkopać kupionym kilofem.

Uwaga: kilof posiada 3% szansy na to, że się złamie.

Ulepszenie #2:

Drewniana Kładka
Koszt: 5 Gold Ingots

Kładka, którą można ustawić na fosie, aby można było przez nią przejść. Czas stawiania pojedynczej kładki wynosi 15 sekund.

Uwaga: Podczas stawiania kładki nie można się ruszać.

Ulepszenie #3:

Schody
Koszt: 20 Gold Ingot

Schody, które podkłada się pod mur, aby się na niego dostać. Czas ich stawiania wynosi około 45 sekund, znikają natomiast po dwóch minutach od ich ustawienia.

Uwaga: Podczas stawiania schodów nie można się ruszać.


Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
202.03 Dodano nowego bossa z nieregularnym spawnem - Bloody Quara
317.02 Zmniejszono szansę na uleczenie się Ancient Dragona o połowę, zwiększono ilość expa o 10% oraz HP o 5%
308.02 Od teraz auto frag remover użyje się także po relogu (jeśli masz RSa)
004.02 Dodaliśmy nowy poradnik Jak zacząć, gdzie expić?
202.02 Dodano nowy najazd - Weekend Guys - będzie się odbywał w weekendy o losowych porach oraz w każdy piątek, sobotę i niedzielę o 20:10
Więcej..
1. Xqp 3868 lvl
2. KETO 3839 lvl
3. Jogus Domi... 3324 lvl
4. BEBENEQ 3265 lvl
5. SOCZYSTY M... 3199 lvl
6. TROJBUTLAN... 3192 lvl
7. ForFunn 3186 lvl
8. GAB RIEL 2919 lvl
9. Zaro 2863 lvl
10. Mr Grogu 2802 lvl
Właściciel zamku:

Brak