Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 369 / 965

Uptime: 1h 38m

Aktywne Instancje
Den of Might Party Level: 1625 Koniec: 1:45
Dead Chard Chor
[lvl 1480]
Dead

Scary Ways of Catastrophe Party Level: 1596 Koniec: 1:34
Dead Dead Patryk
[lvl 1581]

Crypt of Doom 400-1000 lvl Level: 767 Koniec: 2:06
ZachariaszZChalupsk
[lvl 883]
Dead Rympal Splawikowy
[lvl 758]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 3457
Ilość osób, które wygrały 8233
Ilość osób, które przegrały 1980
Maksymalny poziom Instancji 2248
Minimalny poziom Instancji 410
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
316.01 Zaaplikowano ruchomy exp stages zgodnie z server info
310.01 Dodano łączony exhaust na god's fruits oraz grogi wynoszący 10s
309.01 Enchater czasowo będzie zmieniał formę opłaty za mini bonus lamp
308.01 Poprawiono resp potworów na niektórych expowiskach
407.01 Świąteczny event zakończony
Więcej..
1. Anonimowy ... 2153 lvl
2. Morez 2040 lvl
3. Don 2016 lvl
4. DAGLAS KRUL 1962 lvl
5. kuzyn huszczy 1949 lvl
6. Plusk 1946 lvl
7. EXTREME 1909 lvl
8. ZULINHO PE... 1890 lvl
9. NEZTAS 1863 lvl
10. KYLIAN MBAPPE 1840 lvl
Właściciel zamku:

Guild