Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 65 / 1000

Uptime: 15h 40m

Aktywne Instancje
Decayed Maze Party Level: 2422 Koniec: 15:50
SexxPower
[lvl 2020]
FULL ZGNOJONY POLHAN
[lvl 1946]
waterfall
[lvl 2332]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 4425
Ilość osób, które wygrały 9786
Ilość osób, które przegrały 3328
Maksymalny poziom Instancji 2726
Minimalny poziom Instancji 411
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
131.10 Przebudowano mosty przy wyjściach z miasta
318.10 Tymczasowo dodano purple fenrir ringa do loota Vestiana
315.10 Dodano Task Elixir do nagród dostępnych z Luxury Item Box
205.10 Dodano nowy przedmiot: Rainbow Rune
103.10 Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem złej ilości wykonanych questów w Top Quest Maker
Więcej..
1. Tehace 2507 lvl
2. Roissab 2493 lvl
3. KIEDYS WYL... 2458 lvl
4. Gleba 2438 lvl
5. Galba 2335 lvl
6. waterfall 2332 lvl
7. Phearnyness 2313 lvl
8. MATTHAS 2291 lvl
9. WILDU GICIUS 2261 lvl
10. BryguS 2257 lvl
Właściciel zamku:

Woolf Hunteers