Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 589 / 1000

Uptime: 19h 55m

Aktywne Instancje
Whispering Ways of Valor Party Level: 1505 Koniec: 20:19
Dead Dead Baby Rage
[lvl 1476]

Lawful Lair Party Level: 1419 Koniec: 20:15
Ciach
[lvl 1176]
Piwo
[lvl 1228]
Parciu
[lvl 1419]

Boiling Tunnel of Darkness 400-1000 lvl Level: 811 Koniec: 20:23
You are dead
[lvl 864]
Gaudenty
[lvl 849]
Anastazjaa
[lvl 690]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 2416
Ilość osób, które wygrały 5218
Ilość osób, które przegrały 1939
Maksymalny poziom Instancji 2080
Minimalny poziom Instancji 407
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
413.01 Świąteczny Event dobiegł końca
312.01 Włączono możliwość "ropowania" ludzi oraz przedmiotów
311.01 Od teraz nieregularne bossy są oznaczane innym kolorem w zakładce Najazdy
311.01 Zaktualizowano link do najnowszego TeamSpeak'a w Pobieralni
110.01 Naprawiono kilka zgłoszonych błędów na mapie
Więcej..
1. Tehace 1846 lvl
2. NEZTAS 1816 lvl
3. SoRRaN 1787 lvl
4. TOKYO GHOUL 1771 lvl
5. Frosto 1751 lvl
6. ARASCOR RA... 1748 lvl
7. ZAWIJAJ SI... 1738 lvl
8. Lepkie Rac... 1703 lvl
9. Darkovski 1701 lvl
10. Milkana 1698 lvl
Właściciel zamku:

KUMPLE