Gracze: 767 / 1400

Uptime: 9h 54m

Aktywne Instancje
Brutal Vault of No Escape Party Level: 1618 Koniec: 10:20
KONRAD POPYCHACZ
[lvl 1880]
GREENCOOK
[lvl 1601]
WUJEK KONRAD
[lvl 1299]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 3959
Ilość osób, które wygrały 9753
Ilość osób, które przegrały 1937
Maksymalny poziom Instancji 2389
Minimalny poziom Instancji 408
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

319.01 Dodano limit EK+RP na arenach PvP. Mogą go zmieniać w porozumieniu liderzy wybranych gildii. Użycie komendy: !arenalimit LIMIT_GRACZY, LIMIT_EK_RP
Na przyklad, by ustawić limit 25 graczy, w tym 5EK+RP, liderzy obu gildii muszą wpisać komendę: !arenalimit 25, 5
217.01 Dodano nowe expowiska:
Armored Giant za GI,
Soul of Fire za ET,
Ancient Dragon VIP,
Psychotata VIP
012.01 Doprecyzowano punkt 2L w Regulaminie. Ban za omijanie limitu MC nawigacją/botserverami VPNami itp. do 30dni
410.01 Zwiększono nagrody za Jasper points, zamiast 1 dnia UE boost/exori max, będzie dostawało się 2 dni tychże bonusów
010.01 Zgodnie z sugestiami graczy postanowiliśmy na stałe zwiększyć szansę na rare itemy z boxów melee, ranged oraz magical
Więcej..
1. PSYCHOPATH... 2120 lvl
2. HABIBII ML... 2040 lvl
3. NIKO 1997 lvl
4. Vivo Dibra... 1993 lvl
5. Mau Scripts 1980 lvl
6. INVADER 1972 lvl
7. MEGA BIG WIN 1967 lvl
8. Xqp 1919 lvl
9. Ivbi 1910 lvl
10. Closet 1910 lvl
Właściciel zamku:

Majciarze