Gracze: 204 / 1050

Uptime: 19h 59m

Aktywne Instancje
Rancid Caverns Party Level: 873 Koniec: 20:14
Nikka Hay
[lvl 1119]
Kejsare Sanngrior Juan
[lvl 613]
Cypiss
[lvl 843]

Lawful Caverns Party Level: 587 Koniec: 20:08
Pawelek
[lvl 540]
Dead Dead

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 7769
Ilość osób, które wygrały 16278
Ilość osób, które przegrały 6561
Maksymalny poziom Instancji 9058
Minimalny poziom Instancji 405
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów
IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
126.06 Poprawiono race quest
224.06 Dodano nową komendę - !freetask
223.06 Od teraz rozmawiając z Malzaharem można ponownie wejść na temple of darkness
323.06 Zmieniono ceny u Samira
319.06 Zmodyfikowano ustawienie niektórych expowisk
Więcej..
1. OPOR NOT F... 2327 lvl
2. Machul Kro... 2317 lvl
3. BEZ PODJAZDU 2213 lvl
4. Only Paral... 2210 lvl
5. OTS ZDOMIN... 2209 lvl
6. Sim'ek 2153 lvl
7. Ferdek 2138 lvl
8. Tadek Bejca 2135 lvl
9. WaterCake 2116 lvl
10. Vortex 2110 lvl
Właściciel zamku:

Invincible