Gracze: 822 / 1400

Uptime: 20h 32m

<- Powrót


System Zamków - drużyna atakująca

System Zamków

Poradnik dla drużyny atakującej

O drużynach atakujących: Drużynami atakującymi są gildie, które zajmują cztery najwyższe miejsca w rankingu gildii. Na event wchodzą one teleportem na pierwszym piętrze depo.
Spawny drużyn atakujących:

Pomarańczowymi krzyżykami zaznaczono miejsca w których spawnują się drużyny atakujące, Natomiast pomarańczowymi liniami oznaczono najszybsze dojście ze spawnu do fosy.

Przejmowanie zamku:

Poniżej przedstawiono mapę zamku.

Aby przejąć zamek członkowie drużyny atakującej muszą łącznie stać przez około 8 minut na tronie znajdującym się w samym środku głównego pokoju (na mapie oznaczono go pomarańczową literką T).

Nie jest to jednak takie proste, wejście na tron jest domyślnie zablokowane, aby go odblokować, dwie osoby muszą jednocześnie stać na polach oznaczonych na mapie cyferkami 1 i 2. Jeśli z nich zejdą - wejście na tron zostanie zamknięte.

Jak wejść do zamku?

Sprawa nie jest tak prosta jak się może na początku wydawać. Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić jest przedostanie się za fosę i wejście na mury.

Po wejściu na nie trzeba znaleźć jedno z miejsc w których znajdują się po 4 mechanizmy bramy. Należy je wszystkie zniszczyć, po ich zniszczeniu brama znajdująca się na poziomie niżej zostanie otwarta i będzie można wejść na zamek.

Nie jest to jednak jedyny sposób na wejście, można zignorować mechanizmy bramy i zniszczyć samą bramę, ale jest to bardzo czasochłonne zajęcie.

Budki:

W pobliżu każdego ze spawnów znajduje się specjalna budka w której znajduje się kilka slotów z depo i gdzie można kupić ulepszenia dla drużyny atakującej.

Ulepszenie #1:

Wzmocniony Kilof
Koszt: 10 Gold Ingots

Przed fosą zamku znajduje się kilka miejsc, które można rozkopoać zwykłym kilofem, wyglądają one tak jak poniżej:

Po zejściu można znaleźć zasypany korytarz prowadzący za fosę. Kamienie, które się w nim znajdują można rozkopać kupionym kilofem.

Uwaga: kilof posiada 3% szansy na to, że się złamie.

Ulepszenie #2:

Drewniana Kładka
Koszt: 5 Gold Ingots

Kładka, którą można ustawić na fosie, aby można było przez nią przejść. Czas stawiania pojedynczej kładki wynosi 15 sekund.

Uwaga: Podczas stawiania kładki nie można się ruszać.

Ulepszenie #3:

Schody
Koszt: 20 Gold Ingot

Schody, które podkłada się pod mur, aby się na niego dostać. Czas ich stawiania wynosi około 45 sekund, znikają natomiast po dwóch minutach od ich ustawienia.

Uwaga: Podczas stawiania schodów nie można się ruszać.


Kalendarz eventów

214.02 Dodano nowego bossa - Deathbuzz - jesli nie masz ani jednej darmowej wejsciowki na Monsters Lair, otrzymasz ją po zabiciu bossa (lokalizacja: przy wejściu na Monsters Lair)
209.02 Dodano nowego rare mounta (stały bonus +1% HP + 1% MP) - Azudocus - do kupienia od NPC Scrooge za 2500 gold ingots
407.02 Zgodnie z ankietą na Discordzie, od teraz pierwsze 20 wejść na Monsters Lair w tygodniu kosztuje 1vc/50et za 30min expa, każde kolejne 2vc/100et za 30min expa. Darmowe wejściówki zdobyte z bossów lub za task points zawsze zapewniają 30min expa niezależnie od ceny w vc/et.
405.02 Dodano dodatkową nagrodę z bossów na wyspie (codzienne najazdy o 21:30): 50% szans na otrzymanie darmowej wejściówki na Monsters Lair
405.02 Zgodnie z ankietą na Discordzie, cofnięto zmianę "powyżej 1500 lvla nie otrzymuje się task points za potwory dające 1 lub 2 task points, a powyżej 2000 lvla nie otrzymuje się task points za potwory dające 3 task points"
Więcej..
1. POTATO 2807 lvl
2. BATATO 2627 lvl
3. TOMATO 2589 lvl
4. Vivo Dibra... 2469 lvl
5. NARVIK MAR... 2401 lvl
6. Rasputia 2391 lvl
7. Isthmus 2327 lvl
8. MICHAEL DE... 2297 lvl
9. Ziemniaczek 2261 lvl
10. VEYAY 2233 lvl
Właściciel zamku:

Kamien Nerkowy