Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 15 / 965

Uptime: 4h 33m

Aktywne Instancje
Brak aktywnych instancji
Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 6202
Ilość osób, które wygrały 15171
Ilość osób, które przegrały 3189
Maksymalny poziom Instancji 3615
Minimalny poziom Instancji 406
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
312.02 Obniżono cenę komendy !task box do 15 000 task points - można jej użyć nieograniczoną ilość razy
311.02 Dodano możliwość zdobycia kluczy, exori maxa, mapy skarbów i kilku innych przedmiotów IS z Nomadusa
311.02 Zablokowano możliwość summonowania potworów na terenach północnych (w podziemiach Nomadusa)
307.02 Zdjęto exhaust z frag removera
305.02 Powiększono expowisko z Phantomami za task points
Więcej..
1. GIT Wariatt 3729 lvl
2. Taki Tam 3472 lvl
3. GIT Beniusz 3394 lvl
4. Vin Diesel 3223 lvl
5. GITY PRZEJ... 3136 lvl
6. GEBELSON 3098 lvl
7. Phearnyness 3045 lvl
8. Pan Patryk 3000 lvl
9. Wariatka 2941 lvl
10. Pan Maciej 2931 lvl
Właściciel zamku:

Brak