Gracze: 823 / 1400

Uptime: 20h 22m

Aktywne Instancje
Crazy Tunnel Party Level: 1437 Koniec: 20:36
KOREANSKl
[lvl 1245]
KORAENSKI
[lvl 1234]
KOREANSKI
[lvl 1250]

Scary Ways of Ages Party Level: 1393 Koniec: 20:27
Vhagar
[lvl 1354]
Vermithor
[lvl 1373]
Balerion
[lvl 1375]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 5949
Ilość osób, które wygrały 14593
Ilość osób, które przegrały 2939
Maksymalny poziom Instancji 2606
Minimalny poziom Instancji 407
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

214.02 Dodano nowego bossa - Deathbuzz - jesli nie masz ani jednej darmowej wejsciowki na Monsters Lair, otrzymasz ją po zabiciu bossa (lokalizacja: przy wejściu na Monsters Lair)
209.02 Dodano nowego rare mounta (stały bonus +1% HP + 1% MP) - Azudocus - do kupienia od NPC Scrooge za 2500 gold ingots
407.02 Zgodnie z ankietą na Discordzie, od teraz pierwsze 20 wejść na Monsters Lair w tygodniu kosztuje 1vc/50et za 30min expa, każde kolejne 2vc/100et za 30min expa. Darmowe wejściówki zdobyte z bossów lub za task points zawsze zapewniają 30min expa niezależnie od ceny w vc/et.
405.02 Dodano dodatkową nagrodę z bossów na wyspie (codzienne najazdy o 21:30): 50% szans na otrzymanie darmowej wejściówki na Monsters Lair
405.02 Zgodnie z ankietą na Discordzie, cofnięto zmianę "powyżej 1500 lvla nie otrzymuje się task points za potwory dające 1 lub 2 task points, a powyżej 2000 lvla nie otrzymuje się task points za potwory dające 3 task points"
Więcej..
1. POTATO 2807 lvl
2. BATATO 2626 lvl
3. TOMATO 2588 lvl
4. Vivo Dibra... 2469 lvl
5. NARVIK MAR... 2401 lvl
6. Rasputia 2391 lvl
7. Isthmus 2327 lvl
8. MICHAEL DE... 2297 lvl
9. Ziemniaczek 2261 lvl
10. VEYAY 2233 lvl
Właściciel zamku:

Kamien Nerkowy