Gracze: 413 / 1400

Uptime: 11h 0m

Aktywne Instancje
Brak aktywnych instancji
Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 7886
Ilość osób, które wygrały 19691
Ilość osób, które przegrały 3630
Maksymalny poziom Instancji 3084
Minimalny poziom Instancji 405
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

213.04 Dodano nowe expowiska non pvp:
Weak Possessed Draken
Weak Silent Assassin
Weak Pandemonium
407.04 Od teraz pisząc hi->kick do NPC Oldvar, dostaje się teleport poza PZ na Frozen Fortress Evencie
227.03 Dodano nowy przedmiot - Deadly Backpack
327.03 Dodano Thick Fur Shorts do loota Herszta Bandytów (około 1% szans)
223.03 (po global save) Dodano nowe expowisko płatne za GI - Silent Assassin
Więcej..
1. POTATO 4387 lvl
2. YOUR MOM I... 4258 lvl
3. BATATO 4177 lvl
4. SuFFoCating 3692 lvl
5. LEGENDSON 3667 lvl
6. NARVIK MAR... 3582 lvl
7. Ziemniaczek 3466 lvl
8. Fineasz 3388 lvl
9. Iganoggabo... 3322 lvl
10. Ferb 3289 lvl
Właściciel zamku:

-PlayeR DetecteD-