Gracze: 167 / 1400

Uptime: 0h 39m

Aktywne Instancje
Rough Chamber of Darkness Party Level: 1845 Koniec: 0:46
Pan Maciej
[lvl 1231]
BONE CRUSHER
[lvl 1645]
HUGE GATSBY
[lvl 1501]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 8706
Ilość osób, które wygrały 21913
Ilość osób, które przegrały 3858
Maksymalny poziom Instancji 5598
Minimalny poziom Instancji 405
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

201.06 (po save) Dodano nowego rare mounta - Scruffy Hyaena
301.06 Dodano bonus 1% HP i 1% MP do mountów Black Stag oraz Shadow Sphinx (przypominamy, że bonusy mountów się stackują)
301.06 Dodano nieco więcej potworów na expowisku z tytanami za gi
Minimalnie zmniejszono ilość potworów na expowisku z tytanami za et
301.06 (po save 06.06.2025) Zmniejszono odporność od energii Thunderbolt Staffa z 14% do 10% (przedmioty tierowe pozostają bez zmian)
231.05 Dodano nowe expowisko - Stormborn Titan VIP
Dodano nowe expowisko - Void Beast VIP
Dodano nowe expowisko - Void Beast npvp
Dodano nowe expowisko - Cannibal npvp
Dodano nowe expowisko - Mutated Giant FACC
Więcej..
1. POTATO 5415 lvl
2. YOUR MOM I... 5258 lvl
3. BATATO 5030 lvl
4. LEGENDSON 4597 lvl
5. Fineasz 4367 lvl
6. Ziemniaczek 4338 lvl
7. Iganoggabo... 4278 lvl
8. Ferb 4256 lvl
9. One By One 4106 lvl
10. Lones 4080 lvl
Właściciel zamku:

Brak